|MLADÁ KREV|

2.5K 198 82
                                    

/4.3. 1980/

Černovlasý muž měl přilepené své dlaně na čistém sklu a koukal skrz něj dovnitř. Svým dechem se na něm vytvořila vodní pára a svými prsty na něm zanechal otisky prstů. Jeho přátelé seděli na lavičkách a vyčkávali, až jejich černovlasý nedočkavec něco řekne.

I přes stěnu všichni slyšeli ženský křik. Siriusovi Blackovi se vytvořil úsměv na tváři, když jeho milovaná manželka konečně porodila jejich první dítě. Povolil svoje ruce podél těla a přál si tu malou krásnou holčičku pochovat. Na hlavičce toho malého zázraku si všiml tmavě hnědých vlasů, stejných jako měl on.

Malá holčička se rozeřvala na celé kolo a její vlásky nabraly červené barvy. Sestřička jeho starší dceru vzala a odnesla ji do vedlejší místnosti, aby jí mohla provést první vyšetření. Očima zakroužil zpět k Cassiopeie. Už první porod trval dost dlouho a teď jí čekal ještě druhý.

Vedle Siriuse se objevila jeho švagrová, Annabeth. ,,Je krásná, Siriusi," vydechla blonďatá žena. ,,Gratuluju."

,,Díky, Beth," vydechl Sirius užasle a pohlédl na Jamese, Remuse a Lily. ,,Já jsem táta!"

,,Siriusi, to je skvělé," objevil se na tváři Lily Potterové upřímný úsměv, ale nezvedla se, protože jí samotné to dělalo problém. Lily a James očekávali malého chlapečka koncem července a Dvanácterák si vydupal, že se bude jmenovat Harry.

,,Merline, Tichošlápku!" vykřikl James a hned musel jít svého kamaráda poplácat po zádech. Remus se chystal hned za ním, ale si vzpomněl na křik jeho milované přítelkyně, která už nebyla mezi nimi už více než dva roky.

,,To budeme muset dneska večer zapít," zakřenil se Náměsíčník a Lily po něm střelila tím vražedným pohledem. ,,Neboj, Lils, vrátíme ti Jamesíčka v původním stavu."

,,Už je to tady!" vyjekla Beth, když se dalšímu miminku ukázala hlavička. Znovu se ozval dětský pláč a vlásky Siriusovi druhé dcerky se téže zbarvily do červena.

,,Jsou to metamoformágové," vydechl hnědovlásek a černovlasý chytač se uchechtl.

,,Koukám, že Black se nezapře," zasmál se svému vtipu, ale nikdo mu nevěnoval moc velkou pozornost, protože všichni upírali pohled na mladší sestru Blackovou, která se právě drala na svět.

Konečně malou holčičku odchytla druhá sestřička a Cassiopeie se konečně ulevilo. Slzy z bolesti nahradily slzy štěstí. Pochopila už, jak moc její matka jí a její ostatní sourozence milovala. Pochopila, proč Gracelyn Rosierová nasadila a obětovala svůj vlastní život, aby zachránila život své nejstarší dcery. Teprve teď to pochopila.

Třetí sestřička pomohla Cassiopeie na jeden z pokojů, který tato mudlovská nemocnice poskytovala. Samozřejmě se za blondýnkou vedl dlouhý štrůdl v čele se Siriusem. Sestřička ji uložila na postel a vyšla před pokoj.

,,Můžeme dovnitř?" zamrkal Sirius jako malé štěně a sestřička pokývala hlavou. Novopečený otec tedy otevřel dveře od pokoje, zahlédl velkou postel s jeho manželkou a dvě nemocniční kolébky s jeho dcerami.

,,Cass, jak ti je?" vyhrkl Sirius šťastně, ale zároveň starostlivě a sedl se k ní na postel. Jeho blonďatá žena se na něj usmála a kývla ke kolébkám.

,,Jako ta nejšťastnější žena pod sluncem," šeptla, protože byla strašně unavená. Ukázala rukou na kolébku, která k ní byla blíž a stál u ní lísteček s číslem jedna. ,,Představuju ti Thaliu Annabeth Blackovou, tvojí starší dceru."

Všechna pozornost se teď upřela na holčičku, jež se narodila jako první. Dívala se na svého tatínka a hnědovlásek polohlasně poznamenal. ,,Má tvoje oči, Cass, a tvoje vlasy, Siriusi."

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat