/30.12. 1977/
,,Co se děje, Remusi?" zajímalo blonďatou Nebelvírku, jež seděla u snídaně, a pozorovala svého přítele a otce svého syna, jak zkroušeně sedí a pomalu kouše svůj toust.
,,Nic," zamumlal Remus, ale Dorcas poznala, že lže a také mu to dala svým pohledem najevo. ,,Fajn, za týden a kousek je úplněk."
,,Aha," pochopila dívka a v rychlosti blesku si uvědomila, že by ho vlastně měla povzbudit. ,,To bude dobré, Remusi, já s tebou budu. Budu tam s tebou."
,,Ne!" vyjekl Remus rázně a impulsivně, víc nahlas, než by si přál. ,,Přesně takhle to nebude probíhat. Ty budeš u sebe na pokoji s Lily, Marlene a Alice, a ani na mě nepomyslíš."
,,Chci být s tebou," stála na svém blondýnka. ,,Ty víš, jak tě moc miluju a chci tu být pro tebe."
,,Vím, že mě miluješ," odpověděl rozumně Remus, ,,ale kdybych ublížil tobě nebo Nikovi, nikdy v životě bych si to neodpustil. Takže ještě jednou - ne."
,,A já zase vím, že ty bys nám nikdy neublížil," snažila se ho přemluvit, ale ona nesouhlasně kroutil hlavou.
,,Bude tam se mnou Sirius, James a Peter," domlouval jí chlapec a chytl ji za ruku. ,,Já nejsem sám, Dory."
°°°
James Potter posedával v Nebelvírské společenské místnosti a na svých stehnech měl položenou učebnici lektvarů. Tento předmět bylo velké úskalí jeho budoucí profese, protože nemohl být bystrozorem, když neudělá OVCE z lektvarů. Okolo zrovna procházela jeho velká láska, Lily Evansová, a když si všimla obalu učebnice, ze které se James učí, pozastavila se.
,,Lektvary?" ujišťovala se rudovláska a černovlasý chytač zvedl hlavu. Jeho mozek mu pracoval na plné obrátky a stále dokola opakoval jednu větu Ona na mě mluví.
,,Jo, bohužel," povzdechl si a ona si k němu přisedla. Jamesovi se na chvíli rozbušilo srdce. Ve všech věcech na světě si byl vždycky na sto procent jistý. V ní ne. Ona pro něj byla něco víc. ,,Jdeš mi pomoct?"
,,Zase tak marnej bejt nemůžeš, ne?" pozvedla obočí a on se zasmál. Byl od ní pár decimetrů a přísahal by, že tu její vůni do smrti nezapomene.
,,Fajn, jak myslíš," zvedl ruce nad hlavu, ,,ale potom mi neříkej, že jsem marnej, protože já ti to říkal."
Lily se pobaveně uchechtla. ,,Fajn," souhlasila tedy. ,,Ty prý taky chceš jít dělat bystrozora."
,,Jo, to bych rád," přikývl souhlasně a připojil k tomu kousavou poznámku na téma lektvary, ,,upřímně, jinak bych trávil svou volnou hodinu jinak než s učebnicí lektvarů."
,,Jo, to mi došlo," dala mu najevo Lily a rozhodla se, že udělá dobrý skutek. ,,Víš, co?"
,,Nevím," pokrčil rameny a ona se usmála.
,,Pomůžu ti," pověděla mu, ,,Křiklan mě úplně zbožňuje a chce na každém svém večírku. Tak až s ním zase budu mluvit, zmíním se, jak tě lektvary vlastně baví, jenom ti nejdou. Bude na tebe jinak nahlížet, věř mi."
,,Díky, Lily," pohlédl na ní vděčně a ona se na něj přívětivě usmála.
,,Nemáš zač, Jamesi."
°°°
Cassiopeia se objevila s kufrem před svým rodným domovem. Zhluboka se nadechla a vyrazila k hlavním dveřím. Nevěděla, jak jen to řekne, že se do něj zamilovala, ale že ji celou dobu jen vodil za nos. Nechtěla vypadat jako hysterka, ale přišlo jí, že on to to vydědění zaslouží. Když stála přímo přede dveřmi, zaklepala na ně a po chvíli se se skřípáním otevřely.
Místo její matky, kterou Cass očekávala se objevila jejich služebná, Sue, která na ni nechápavě koukala. ,,Slečno Cassiopeio," vydechla služebná nechápavě, ,,co tady děláte? Nemáte být ještě na dovolené na Kypru s panem Blackem?"
,,Měla bych být," připustila blondýnka, ,,ale stala se jistá věc. Je doma moje matka?"
,,Quinn pro ni již šla," odpověděla Sue a dívka si povzdechla. Znovu vstoupila do svého domova a stará služebná, když přebírala od své paní kufr, všimla si chybějícího zásnubního prstenu. V ten moment pochopila, že je něco špatně, protože od té doby, kdy ho Cassiopeia dostala, ho sundávala jen na noc a do sprchy.
Po schodech už scházela její matka a jakmile zjistila, že jde o její dceru, zrychlila krok. ,,Cass! Co tady děláš?"
,,Musím ti něco říct," začala mladá Rosierová a snažila se být silná, aby se nerozbrečela. Gracelyn ještě více po těchto slovech zrychlila a svou dcerku obejmula bez ohledu na to, že nevěděla, co jí chce říct.
,,Pojďme si sednout," napadlo blonďatou ženu, která hned poznala, že se jedná o nějaký problém se Siriusem, protože ona by si za žádnou cenu nezkracovala dovolenou s klukem, o kterém tak moc básnila. ,,Tak o co jde?"
Dívka si promýšlela, jak jí to řekne a hledala správná slova. ,,Víš, Sirius je přesně takový, jak se o něm povídá," nadechla se a její matka na ní nechápavě koukala, ale nic neříkala, aby měla její dcera prostor mluvit. ,,Dneska ráno přišel dopis od těch jeho kamarádů, ve kterém jeden z nich psal, jestli už se mnou Sirius spal, zda tedy prohraje sázku," krk se jí začínal znovu svírat. ,,Zkrátka se mnou byl jen pro to, protože se vsadili, jestli mě dostane do postele. Celou tu dobu mi lhal a vlastně si mě asi ani nechce vzít."
,,Takže mi chceš říct, že svatba nebude?" ujišťovala se matka od rodiny a blondýnka beze slova přikývla. ,,Jakmile se vrátí tvůj otec, tak mu to řeknu, zlatíčko. Ten nebelvírský kretén zaplatí, to ti slibuju. Sirius Black bude mít takovou ostudu, že to ještě nezažil."
°°°
Sirius Black na stole našel ten dopis. Naštvaně jej roztrhal na přibližně deset kousků. Nějaký hlas v hlavě mu stále dokola opakoval: ,Já ti to říkal. Proflákne se to. Je to jen otázka času. Ale to ty ne. Ty nikdy nemyslíš do budoucnosti.' Měl chuť něco rozbít. Věděl, že tohle je jeho chyba. Věděl, že teď ztratí domov i svou rodinu. Na jednu stranu to vždycky chtěl, ale na tu druhou pomyslel na to, že rodina tě zná vždycky nejlépe.
Nejenom, že ztratí svou rodinu - matku, otce i bratra - ale už ztratil svou holku. Ale ona nebyla jeho holka ani přítelkyně. Tyhle pojmenování totiž vůbec nevypovídaly o tom, co pro něj znamenala - a stále znamená.
Cassiopeia Rosierová byla jeho životní láska.
***
Tak tu máme scénu Dory a Remuse, potom trocha Jily a nakonec i tu Cassiopeiu jsem nechala vrátit se domů😅❤️ Furt žiju, takže se vám mě nepovedlo zabít 😂😇
☕️Sharie
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...