Min Pov
Semua mata kini memandang appa.
"Kim Tae Hyung yang appa kenal takkan membunuh! " ujar appa tenang. Seperti cuba menghalang V dari membunuh.
Memang V tak bunuh pun, tapi dia akan lumpuhkan diorang berdua.
"Appa rasa Tae tak boleh ke? " soal V. Nampak seperti dia tercabar.
"Bukan macam tu, appa taknak kamu membunuh! " ujar appa lagi.
Dia mendekati kami.
"Tak mengapa dia nak habiskan kami dengan apa cara sekalipun, kami memang tak pernah dianggap hidup pun. " ucap Jihwan sinis.
Appa seperti menahan rasa. Dapat aku lihat tangannya digenggam erat membentuk penumbuk.
"Semua anak buah dan orang kanan keluar sekarang! " jerit appa lantang.
"Wae appa? Diorang pun nak tengok permainan ni jugak. " bantah V.
"Aku cakap semua keluar, balik markas, jangan sesiapa pun mendekati gudang ni! " tempik appa cukup untuk semua bertempiaran keluar macam lipas kudung.
Kus semangat....
Tapi si biskut ni tak keluar sekali.
"Kau pun keluar! " bisikku perlahan.
Kookie menggeleng laju.
Lantak kau lah, kena halau nanti aku takkan tolong.
"Jeon Jungkook! " panggil appa.
Kan... Dah kena panggil....
"Apa nama sebenar Jihwan dan Ji Yong? " soal appa lantang!
Senyuman sinis aku ukir.
Sepertinya ada yang lebih seronok selain penyiksaan kepada mereka.
"Aku tanya... Jawablah! " appa mula mencengkam kolar baju Kookie yang sudah menghampirinya.
Aku juga turut mendekati mereka.
Walaupun kookie tu anak buah, tapi aku takkan benarkan orang lain buli dia sesenangnya.
"Appa, bawa bertenang. Kita cerita tanpa kekasaran... " pujukku lembut.
Appa melepaskan kolar baju Kookie.
Aku terus mendekati V. Ada sesuatu yang akan terungkap hari ni, suatu rahsia yang lebih besar dari rahsia yang terpilih.
"Diorang ni guna identiti palsu ke appa? " soal V penasaran.
"Nama sebenar Jihwan ialah... Kim Seokjin. Nama sebenar Ji Yong pula... Kim Namjoon. " ujar Kookie serius.
Appa terus menuju kepada mereka.
"Masa aku tanya dulu kenapa korang tak jujur... Hahhhh! " marah appa, wajahnya sudah memerah menandakan amarahnya meninggi.
"Kehidupan kami macam kucing kurap dulu, tak mungkin kami datang semula meminta simpati daripada tuan yang dah buang kami kan... " ujar Ji Yong sinis.
"Aku bukan tuan korang! Aku appa korang! Korang tau kan! " marah appa lagi.
"Appa diorang????! " terkejut V.
Aku memegang tangan V memberi semangat kepadanya.
"Taehyung... Kamu tak boleh bunuh diorang, sebab diorang ni hyung-hyung kamu... " ucap appa lembut.
Sepertinya dia cuba memujuk hati V.
"Baru hari ni Tuan Kim nak mengaku kami anak Tuan Kim? " ujar Jihwan... Ani... Seok Jin pedas.
YOU ARE READING
Gangster High (C)
ActionYang Terpilih masih rahsia. Min tidak mengetahui sebuah rahsia yang disimpan rapi oleh ayahnya, sehinggalah rahsia besar itu terbongkar, rahsia yang selama ini menjadi kunci untuk memiliki kuasa dalam mentadbir dunia gangster kelas pertama di kor...