Attention!
Part ni akan ada part yang byuntae ok. Tapi bukan part yg x senonoh. Pd yg x nak bca tu bleh skip this part k.Min Pov
Aku berjalan dengan segala kemampuan yang ada, aku ingin menuju kepada V. Jauhnya dia.
Dia tidak perasan akan aku yang sedang menghampirinya.
Akhirnya aku tiba di sebelah V. Dia masih asyik berborak.
Aku terus duduk. Rasa macam dah nak terjatuh. Tapi sebab apa aku pun tak tahu.
Aku melihat muka V dihadapanku. Wajahnya hanya 2 inci dari mukaku. Dekatnya muka kami.
Ohhh...
Patutlah kerusi ni lembut. Rupanya aku duduk atas riba dia.
Aku hanya mempamerkan sengihan.
Namun wajahnya penuh dengan tanda tanya.
Apa aku kesah.
..................
V Pov
Tetiba ada orang duduk diatas ribaku.
Amboii... Siapa yang bera.....
Terus air liur aku telan dengan perit.
Min!
Dia duduk atas riba aku. Dia tak nampak ke depan ni ada appa dan orang-orang kanan Dragon High.
Min tersenyum kepadaku. Senyuman yang menggoda.
Wahhhh... Dengan kepala masih berbalut. Ada hati nak goda aku.
Ehhh... Takkan hasil pukulan tu, ada fius saraf dia yang putus?
Perlahan tangannya dilingkarkan pada leherku.
"Oppa.. " panggil Min meleret.
Apa dah jadi dengan minah ni?
Bau arak menusuk ke rongga hidungku. Min mabuk!
Aku memandang semua orang yang melihatkan drama percuma ni.
Hampir seratus anak buahku yang masih ada.
Aku lihat muka orang kananku, mereka hanya tersenyum.
Dan aku pandang appa, dia memberi isyarat mulut suruh aku membawa Min naik ke bilik.
Aku apa lagi, badan Min yang ada diatas riba, aku angkat terus ke bilik.
Memang aku tak pandang dah mereka yang lain.
Pipi aku dah membahang. Apalah otak-otak manusia yang byuntae ni sedang fikir!
............
Aku baringkan Min di atas katil di bilikku. Hari ini jadi bilik kamilah.
Markas Dragon High ni berbeza dari Gangster High dan Gangster Low.
Markas Gangster Low adalah gudang dan bangunan terbiar ataupun rumah yang tidak berpenghuni.
Markas utama Gangster High adalah di rumah heolmoni, tempat Min dipilih sebagai ketua Gangster High. Kawasan tersebut di perkampungan dan terpencil. Tetapi mereka juga mempunyai markas utama di Seoul, ibu pejabat pengurusan dan operasi.
Lain daripada Dragon High, kami menggunakan banglo-banglo besar sebagai markas.
Macam banglo milik appa ni, markas utama, tetapi rumah kedua baginya.
Kata appa, rumah pertama dia adalah rumah dia dan aku diami dahulu, bersama omma. Sebelum omma pergi.
Tingkat pertama adalah untuk perhimpunan anak buah Dragon High, tingkat kedua dijadikan pejabat Dragon High yang berfungsi untuk menyelesaikan semua urusan kumpulan. Tingkat ketiga pula menempatkan bilik appa, aku dan tiga bilik tetamu.
YOU ARE READING
Gangster High (C)
AçãoYang Terpilih masih rahsia. Min tidak mengetahui sebuah rahsia yang disimpan rapi oleh ayahnya, sehinggalah rahsia besar itu terbongkar, rahsia yang selama ini menjadi kunci untuk memiliki kuasa dalam mentadbir dunia gangster kelas pertama di kor...