62

614 44 34
                                    

Min Pov

Such a fun....

"But alive! " balasnya menyindir.

"Then die! " kataku.

'Bammmmm' bunyi tembakan dilepaskan.

Tepat mengenai pokok yang berada dibelakangnya.

"Nice shot... And you're still not fully heartless" balasnya.

"Aku pun dah lama tak menebak, sebabtu tersasar daripada sasaran. " sinisku.

"Guns down guys!! " arahku pada yang lain. Lelaki ni bukan ancaman sebabtu sengaja aku sasarkan tembakan.

Pistol aku letak dimeja disebelah.

Semua menurunkan pistol kecuali V. Mungkin masih curiga.

"Dan hadiah kau! " balasnya.

Cap dan penutup muka dibuka.

"Yoongi oppa!! " aku terus memeluknya.

Aku hanya boleh memanggilnya dengan nama sebenarnya apabila dia menunjukkan wajahnya sahaja. Its the deals.

Bunyi peluru loaded, pistol V. Mata aku lirikkan kepadanya. Dan jelas kemarahan dimatanya. Senyuman aku ukir.

"Yah... Menyemaklah kau! Main peluk bagai! " Yoongi menolak badanku.

"Alah oooppaaa.... Bukan senang nak tengok muka oppa.... " aku menarik-narik pipinya.

"Siapa dia ni Min? " soal appa.

"Min.Yoon.Gi, boleh panggil Suga! Bekas The Mynstery" Yoongi memberi tunduk hormat kearah appa.

'y' di sebelah M tu mewakili Yoongi.

"Ni keluarga Min, tapi kenapa oppa tunjuk muka oppa? Tak takut identiti terbongkar? " soalku.

"Kalau identiti aku terbongkar, aku cuma perlu bunuh seluruh keturunan kau! " balasnya.

"Just dare to do it, dengan oppa, Min kerat 20, try me, oppa! " ugutku memaksudkannya.

"Still psycho! " balasnya.

Penutup muka dan cap 'swag' dipakai semula. Bermaksud aku tak boleh memanggil nama sebenar Suga lagi, dan penggunaan kau aku saja yang boleh aku gunakan.

"Jadi, kenapa kau muncul kat sini? " soalku. Tak mungkin dia sanggup muncul waktu macam ni dan dedahkan identiti dia dengan mudah.

"Aku nak buat deal, untuk lindungi kau. " utaranya.

"Deal apa kalau kau pun macam ikan kering saja aku tengok! Boleh ke kau lindungi isteri aku. " V mencelah, pistol diselit kembali ke belakang seluar.

"Nak cuba rasa... "

"Jangan berani kau! " tangan Yoongi yang ingin menumbuk V, aku tahan.

Tangannya aku tolak kasar.

"Bertenaga lagi kau rupanya! " balasnya menyinis. Pandangannya jatuh pada tangan V yang melingkar di pinggangku, menahan aku dari bergaduh mungkin.

Jelas perutku yang mula membesar dapat dilihat.

"Kita patut cakap berdua. " utaraku.

"Sounds great! " balas Yoongi.

"V, bagi sejam saja untuk saya bincang dengan ikan kering tu, nanti kita jalan-jalan ya. " bisikku ditelinga V. Jangan dia melenting dah lah.

Dan hanya dibalas dengan anggukkan.

Gangster High (C)Where stories live. Discover now