Min Pov
Aku menghampiri sekujur tubuh yang aku cari. Dia sedang berbual bersama anak buahnya.
Terus kolar bajunya aku cengkam dan satu tumbukan aku hadiahkan ke mukanya.
Dan satu tumbukan diperutnya.
Tidak sempat dia membalas, dia sudah jatuh terjelopok ke lantai. Darah mengalir keluar dari mulutnya.
Aku memandang sinis kepadanya.
Kolar bajunya aku cengkam memaksa dia untuk bangun. Satu tumbukan ingin aku layangkan lagi....
"Min!! " panggil appa.
"Hajima, kalau ada apa-apa masalah boleh dibawa berbincang. Lagipun ni depan anak buah semua. " tegur appa tegas.
Aku melepaskan kolar baju V dengan kasar hingga jatuh terjelopok dia sekali lagi.
Aku merengus kasar sebelum melangkah pergi dari mereka semua.
Anak buah Dragon High sudah melutut di lantai.
"So Young!! " bergema pekikan V.
V Pov
Aku mengelap darah yang keluar dari bibirku.
Makin bertambah parah sakit di badan aku.
Aku bangun dan duduk di kerusi dengan bantuan appa.
"So Young!! " panggilku apabila kelibatnya aku lihat.
Semua anak buahku appa arahkan untuk pergi.
Hanya tinggal aku, appa dan So Young.
"Mianhae B.. Boss.. " ujarnya gagap sambil melutut di hadapan aku.
"Kenapa Min marah sangat sampai macam tu? " soal appa.
"Madam,... Err... Madam.... Nampak gambar Boss dengan Haera jalan berpelukan dan chat ni" Dia menghulurkan telefonnya kepadaku.
"Damn!! " hampir saja telefon dia aku pijak sampai hancur. Nasib sempat bersabar.
Diorang boleh hantar gambar macam ni. Aku penat-penat jalankan misi. Diorang main-main!
"Arrgghh" muka aku raup kasar.
"Panggil semua yang bertugas dalam misi ni, terutamanya members dalam chat tu kecuali Haera, berkumpul di tingkat 1, markas Gangster High. " arahku dan mula melangkah pergi.
Min pasti ke sana. Satu-satunya tempat yang tidak boleh aku masuki.
Penthouse dia.......skip.......
Min Pov
Aku hanya membiarkan loceng penthouse dibunyikan. Walaupun bingit. Dah sejam loceng dibunyikan. Pasti V, siapa lagi.
Ada aku kesah.
Aisshhh... Bingitnya.
Nak tido pun tak boleh.
Terus aku bangun, jaket aku ambil dan disarung ke badan.
Aku terus berjalan ke pintu utama, dan muncul muka appa sebaik saja pintu dibuka.
Appa berlalu ke tepi dan terserlah lah anak-anak buah Dragon High sedang melutut sambil memandang lantai.
"Kami minta maaf madam " ucap mereka semua serentak.
"Kenapa korang yang datang minta maaf? " soalku tidak puas hati. Orang lain yang buat salah, mereka yang mintak maaf pula.
Terus badan aku ditolak masuk oleh.... V?!
YOU ARE READING
Gangster High (C)
ActionYang Terpilih masih rahsia. Min tidak mengetahui sebuah rahsia yang disimpan rapi oleh ayahnya, sehinggalah rahsia besar itu terbongkar, rahsia yang selama ini menjadi kunci untuk memiliki kuasa dalam mentadbir dunia gangster kelas pertama di kor...