64

541 44 23
                                    

V Pov

"Taehyung, Min pegi masuk rehat!" Arah appa sebaik saja lagu karaoke yang dinyanyikan oleh Kookie dan Jin hyung habis.

Semua menepuk tangan kepada mereka. Suara mereka memang sedap, tapi lagu yang mereka nyanyi sepertinya ditujukan kepada aku dan Min.

"Arasso appa" balas Min.

Min menarik tanganku untuk mengikutnya masuk. Aku hanya menurut. Sempat kami memberi tunduk hormat kepada semua yang ada.

Sebaik saja sampai di bilik, pintu aku kunci rapat.

"Jadi nak buat apa sekarang? Kita ada masa lagi, takkan nak tidur dah. " soal Min.

Mataku merenung matanya. Bersinar aku mendengar soalan Min.

"And not erotic things!! " tegas Min.

Senyuman sinis aku ukir. Perut Min menjadi sasaran untuk aku cium.

"Aku ajar kau cara nak lindungi diri secara feminin! " balasku.

Sebenarnya aku sendiri tak pasti apa yang sesuai untuk diisi sekarang.

'Polution dah otak aku!'

"Ok! " Min memeluk tubuh.

"Kalau kau pakai kasut, kau boleh pijak kaki orang tu dengan kasut. Cuba buat! " arahku.

Min terus memijak lembut kakiku.

"Kuat sikit.. " arahku.

Min terus melanyak kaki aku.

"Aduiiii... " aduhku. Kot ya pun janganlah bagi patah tulang kaki aku.

"Awak yang suruh kuat. " balas Min memeluk tubuh.

"Ok, tak perlu buat sungguh-sungguh."

"Kau boleh tampar orang juga. " ceritaku.

"Lagi.... " balas Min sepertinya perkara ni membosankan.

Tetiba Min menguap besar. Terus tangannya menekup mulut.

"Jom tidur... " tubuh Min aku dukung secara berhadapan.

Min memeluk erat leherku. Aku meletakkan Min dengan berhati-hati.

"Tidur... " aku terus baring disebelah Min. Tubuhnya aku peluk erat memandangkan selepas ni kami perlu berpisah.

.....skip.....

Aku membuka mata apabila terdengar suara Min memanggilku.

"V, bangun! Dah lambat nak pegi lapangan terbang ni! " gesa Min.

Dengan berat mata aku buka. Kepalaku terasa berdenyut.

"V, pegi mandi, siap-siap kita kena gerak dah atau saya kena pegi sendiri terus! " Min mula menarik aku untuk bangun.

Dengan segera aku berdiri, rasa berdenyut dikepala aku endahkan. Aku nak hantar Min sampai lapangan terbang.

"Arasso, 15 minit! " pantas pipi Min aku cium sekilas sebelum langkah aku lajukan untuk mandi.

10 minit mandi, aku keluar dengan hanya memakai tuala.

Pakaian aku sudah tersedia. Dengan segera aku memakai pakaian. Rambut dikeringkan secara ala kadar.

Min yang sedang sibuk mengemas barang buat kali terakhir aku kerling.

Aku terus mendekatinya. Badannya aku alihkan untuk menghadap aku.

Bibirnya aku cium, buat kali terakhir dan lama sebelum ciuman dilepaskan buat kami mengambil nafas.

Terus Min mencium bibirku kembali, lama dan ciuman dilepaskan.

Gangster High (C)Where stories live. Discover now