65

595 56 14
                                    

V Pov

Kami sampai di lapangan terbang incheon.

Aku memeluk pinggang Min sebaik saja kami keluar dari kereta.

Mata sibuk memerhati setiap manusia yang lalu lalang.

"Semua anak buah dah jaga laluan, korang boleh jalan cepat sikit tak! " pinta Kookie seperti marah pun ada....

Mata aku tajamkan dan langkah dilajukan.

Pistol sudah aku pegang erat didalam jaket yang aku pakai.

Memang anak buah banyak, tapi bahaya dan pengkianat dimana-mana.

Kami menghampiri balai pelepasan VVIP. Kawasan yang sedikit sunyi dari umum.

"Min... "Panggil Hoseok yang muncul bersama ahjusshi Jung.

"V, dah sampai masanya dah... " ucapan Min dipotong oleh Hoseok.

"Keepers dah sekat diorang buat sementara, so make it fast dan jom kita gerak." Ujar Hoseok.

Jelingan aku hadiahkan padanya. Ada jugak yang kena penggal kepala dekat sini.

"Hahahahahahaha.... Kau fikir kau dapat lepas ke luar negara! " ucap seseorang.

Pistol dihala kearah kepala Min.

"Shit you!! " aku terus menghalakan pistol kearah kepalanya juga.

'Han Myung Jeong ' dia yang kini cuba untuk membunuh Min.

Baru aku perasan banyak pengkianat kumpulan disini. Mereka saling mengacukan pistol antara satu sama lain.

Bererti dikalangan ahli kumpulan ada yang menjadi pengikut Han Myung Jeong

"Min... " ujar appa dan eomma yang baru sampai.

Bahkan seokjin, Namjoon, heolmoni Min semua ada di sini.

Si ikan kering Suga tupun ada sekali.

Jelas kerisauan dimata semua kecuali Min. Tangannya kejap digenggam.

"Aku dah loaded peluru, kau gerak terus headshot! " balasnya seperti faham apa yang difikirkan oleh Min.

Peluru aku loaded.

"Kau gerak jari kau sikit, kau kena tembak dulu! " balasku sinis.

Kalau orang lain mungkin akan letak pistol dan menyerah kalah. Tapi tak aku!

Ramai fikir! When a man love a women, that women become his weakness.

Silap!

When a man in love, that love become his strength.

Dah tua bukannya nak berehat, ini sibuk gila kuasa.....

"Dulu, Kang Jung In dapat jadi ketua Gangster High padahal dia tiada hubungan darah dengan keluarga Kang! " ujarnya.

Nampak macam dia dah tak waras kerana akalnya telah dicemari oleh hati yang busuk.

"Appa berbeza! Jahat-jahat dia, tetap dia buat Gangster High berjaya dan digeruni ramai! " Hyejin memekik dibelakang heolmoni Min.

"Aku pun berhaklah kan! " balasnya seperti orang bodoh.

Mana tak bodoh sampai apa hak dia pun dia tak sedar.

"Yang terpilih ada kat sini! Apa pula hak kau Myung Jeong!! " naik seoktaf suara heolmoni. Ni lagi satu, dah tua tapi awet muda macam masih 50an padahal dah 70an.

"Kalau aku bunuh dia disini, bererti akulah yang akan jadi ketua! Dan keturunan yang terpilih akan berakhir disini! Diganti dengan keturunan aku! " Han Myung Jeong mula berkhayal... Ya dalam khayalan sajalah yang dia mampu.

Gangster High (C)Where stories live. Discover now