SEASON 2

794 35 11
                                    

Author dah update season 2, tapi tajuk dia Dragon High. Follow author sebab ada part yang 'hebat' sikit author terpaksa private kan.

Nak tahu sinopsis segala bagai g tengok work author k.

Teruskan setia k!!

.
.
Nah teaser sikit.....
.
.

Min Pov

Tak sangka pula heolmoni buat jamuan kecil di markas utama Gangster High sempena aku menjadi ketua Gangster High.

Hyuk masih lagi dalam bilik, bermain dengan samchun-samchun dia. Oppss... Samchun dia yang mainkan dia.

Nasib anak lelaki, kalau perempuan. Aku tak terfikir. Tak boleh nak fikir pun sebenarnya.

Semuanya meriah. Aku melihat V yang sudah memerah wajah akibat kesan alkohol.

Sebenarnya semua sudah mabuk. Kecuali aku, aku hanya minum jus sahaja. Memandangkan aku kena susukan Hyuk. Tapi aku kena susukan V juga. Sampai habis dia telan. Tengok saiz badanlahkan.... Yang kesiannya Hyuk. Dia nak susu badan tapi terpaksa bagi susu skim.

Aku nak bagi susu skim dekat V dia taknak, tak sedap katanya. Byuntae tak boleh tertolong dia tu.

"Min... Min... Hyuk nangis taknak berhenti. " Hoseok mengamitku.

Bagai peluru aku terus meluru kearah bilik yang menempatkan Hyuk. Kelibat V mengikutku dari belakang aku kesan. Menyibuk je, tapi soal Hyuk memang dia cepat.

"Hyukkk.... Come to eomma.... " aku terus mendukung Hyuk.

Dia merengek sedikit. Beberapa hari aku tak bagi susu badan dekat Hyuk.

"Dah korang semua boleh keluar. " arahku lembut.

Taknak aku buat jamuan dekat namja ni semua.

V menolong menutup dan mengunci pintu.

Hyuk memang sudah meraba mencari susu. Pandai dia.

Terus aku menyusukan Hyuk sambil duduk diatas katil.

V duduk memerhati kami. Mulutnya nakal mengkemam tangan kecil Hyuk.

Akhirnya... Pangg... Hyuk menampar muka V. Itulah kacau dia lagi.

"Aucchhh... Hyukkk tampar appa! " V mula merengek minta simpati.

Terus kepalanya menyondoi badan Hyuk. Akibatnya dengan aku sekali terlentang kebelakang. Nasib Hyuk masih kejap dalam genggaman.

Aku bangun duduk semula.

"Yahhhh... " rambut V tarik kasar. Hyuk pula terus menyambung minum susu. Tidak terkesan.

"Mian... Mian.. " V meminta simpati apabila aku masih belum melepaskan rambutnya.

Rambutnya aku lepas. V tersengih kepadaku.

"Dia minum tak tengok kiri kanan dah!" V bermain dengan jemari Hyuk.

"Tahu ehhh... Eomma dia ada dekat sini. " V menyambung berbual dengan Hyuk. Bukannya Hyuk faham pun. Dia buat derk saja sambil minum susu.

Tapi memang betul. Beberapa hari aku perah susu sepanjang perpisahan dengan Hyuk. Dan Hyuk ok saja minum susu skim.

Owhh... Pembetulan bukan aku perah.  Tapi V yang 'perah' sampai habis.

Sebabtu dia ada sekarang ni. Aku tahu dia tunggu giliran dia pula.

"Hyuk sudahlaaaaaaahhh, giliran appa pula.!  V mengacah menarik-narik Hyuk.

"Kejaplah, Hyuk ganti susu yang dia tak dapat beberapa hari ni. " balasku bagi pihak Hyuk.

"Hmmm.... " V mengumam sambil kepala dibaringkan diatas kakiku sedikit.

Ni gayanya lain dah ni. Apabila V mula mengigit sedikit betisku.

Ni lapar sungguh ni. Hyuk melepaskan puting. Matanya perlahan layu dan Hyuk tidur.

Aku terus turun meletakkan Hyuk dalam katilnya.

Mata V bersinar melihat aku kembali kepadanya......

......
......
Dah abis teaser... G baca dekat Dragon High. K.

Hehehehehehe.....

Gangster High (C)Where stories live. Discover now