1. Bölüm

5.7K 129 12
                                    

Ağzım açık bir şekilde önümde ki muhteşem okula bakıyordum. Gerçekten, burası okuldan çok bir saray gibi duruyordu. Ben şaşkınca okulu incelerken, yanıma bir kız yaklaştı.

''Merhaba, ben Jennifer.'' dedi.

''Merhaba, ben de Laura.'' diye karşılık verdim.

Kızıl saçlı bir kızdı. Kahverengi gözleri ve güzel bir fiziği vardı. Tekrar konuşmaya başladı.

''Sen yeni kızsın sanırım. Okulu gezdirmemi ister misin?'' Önümde ki devasa okula bir daha baktım. Eğer tek başıma içeri gezersem kaybolabilirdim ilk gün için hoş bir anı olmazdı, bu yüzden Jennifer'ın teklifini kabul ettim. Yüzünde büyük bir gülümseme oluştu ve kolumdan tutarak okula doğru koşmaya başladı.

'''Seninle iyi anlaşacağız.'' dedi ve güldü.

------------------------

Jennifer'dan müdürün odasının yerini öğrenip, sınıfıma gelmiştim, rastgele bir sıraya oturdum ve beklemeye başladım. Yanıma bir kız oturdu. Sarışındı ve kahverengi gözleri vardı. Biraz konuştuktan sonra isminin Olivia olduğunu öğrenmiştim.

------------------------

3. dersin sonunda öğlen yemeği için Olivia ile yemekhaneye indik. Biz masaya oturmuş konuşurken, yemekhanenin kapısı açıldı ve içeriye sarışın, aşırı yakışıklı bir çocuk girdi. Bir anda gözlerimiz buluşsa da gözlerini kaçırdı ve birkaç kişinin oturduğu masasına yöneldi. ''Bu kim?'' diye bir soru sordum. Olivia cevap verdi. ''Okulun popüler çocuğu ismi Ross. Sert birisi olduğu için herkes ondan korkar. Belalı birisidir bulaşmanı tavsiye etmem. Neredeyse tüm kızlar peşinde dolaşır. Ama bir sevgilisi var, Jennifer.''

------------------------

Öğle yemeği bitmişti. Uykumu geçirmesi için kahve almıştım. Olivia ise tuvalete gitmişti. Tam yemekhanenin kapısına gidiyordum ki birisine çarptım. Kafamı kaldırdığımda onu gördüm... Bu sabah ki sarışın çocuk, üstünde ki beyaz tişörte kahvem dökülmüştü ve bana sinirle bakıyordu. İşte şimdi ne yapacağımı bilmiyordum.


İlk hikaye deneyimim olduğu için birkaç hata olmuş olabilir. Hatalar için özür dilerim. Ayrıca bu bölüm biraz sıkıcı oldu ama diğer bölümlerde aksiyon olacak :D Eğer okuduysanız teşekkür ederim ♥

Not: Multimedyada Jennifer ve Olivia var. (Eğer hikayenin eski bir okuyucusuysanız Jennifer'ın değiştiğini fark etmişsinizdir... Sorun şu ki Jennifer kankamızın eski fotoğrafını hiçbir yerde bulamadım. Eğer sizde varsa ve bana gönderebilirseniz çok mutlu olurum.)

Harika kalın, sizi seviyorum.

Gizemli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin