17. Bölüm

997 52 9
                                    

Bölüme başlamadan önce küçük bir not bırakmak istiyorum. 15. bölümü okurken yanlış anlamış olabilirsiniz, Laura'nın gördüğü siyahlı kişi -A değildi. Yani kısacası -A ve 15. bölümde ki siyahlı kişi aynı kişi değiller.

Zilin sesini duyduğumda kendimi toparlamaya çalıştım ve banktan kalktım. Güçlü olmalıydım, yakında her şey geçecekti. Okulun koridoruna geldiğimde hiç kimse olmadığı için sevinmiştim, beni bu halde görmelerini istemiyordum.

Kızlar tuvaletine girdim ve yüzümü yıkadım. Gözlerimde ki kızarıklıklar biraz olsun gitmişti. Sınıf kapısından girerken bir an duraksadım.

Ya Ross, teneffüste olanları duyduysa? Ona hiç bir şey den bahsetmemek daha iyiydi. Birde başıma bunun çıkmasını istemiyordum.

Bir nefes alıp sınıf kapısını açtım ve içeri girdim. Ross, sırasında oturmuş birkaç kişiyle konuşuyordu. Yanında ki çocuk bir şey söylediğinde kaşlarının çatıldığını gördüm.

Çocuk, Ross'a bir fotoğraf verdi ve yanından uzaklaştı.

Yanına oturduğumda hala fotoğrafa bakıyordu. Beni gördüğünde konuşmaya başladı.

''Geçen kavga ettiğimiz gece -A mesaj atmıştı. Evin yakınlarında fotoğraf çekmesi için para verdiğim bir kişi vardı. O gece çektiği fotoğraf verdi.'' dediğinde fotoğrafa baktım.

Evin yakınlarında şüpheli görünen birisi vardı. Kafasında kapşon olduğu için saçları gözükmüyordu, ama vücut yapısından kadın olduğu anlaşılıyordu.

''Başka fotoğraf var mı?''

''Hayır, tek fotoğraf bu. Saklanmayı iyi beceriyor.'' dedi ve elinde ki fotoğrafı sinirle sıraya bıraktı.

--------------------------------------------------------------------------

''Yaşadığını biliyorum, seni o gün gördüm. Artık mantıklı bir açıklama yapmalısın, Olivia.''

Bu telefonuna bıraktığım yüzüncü sesli mesaj falandı herhalde. Sıkıntılı bir şekilde telefonumu masanın üstüne bıraktım.

Bu şehre taşınmadan önce her şey sorunsuz bir şekilde ilerliyordu. Ama buraya geldiğimden beri tüm hayatım değişmişti.

Eskiden hiçbir olay olmayan hayatımda artık her gün bir olay oluyordu.

Telefonumdan gelen mesaj sesiyle kafamı o tarafa doğru çevirdim. Mesaj beklediğim kişidendi.

Her şeyi açıklayacağım. Okulun önüne gel. -Olivia

Aşağı inip üstüme bir ceket giydim ve kapıdan dışarı çıktım. Ne diyeceğini çok merak ediyordum.

Belki de her şeyin bir şaka olduğunu söyleyecekti. Ya da -A bendim diyebilirdi. Kafamda oluşan bütün ihtimalleri göz ardı etmeye çalıştım.

Okulun önüne geldiğimde kapıda bekliyordu.

''Merhaba,'' diyerek beni karşıladı.

''Merhaba,''

''Pekala... Her şeyi anlatacağım ama anlattıktan sonra soru sormaya başlayacaksın. Ve... lütfen benden nefret etme.''

''Tamam, dinliyorum.''

''Ben... Birkaç ay önce, Ross'a karşı bir şeyler hissetmeye başladım. Bunu sana söyleyemedim çünkü, en yakın arkadaşımdın. Sana ihanet ettiğimi düşündüm, senin yüzüne bakamadım. Bir süre sonra her şey daha kötü hale gelmeye başladı. Başka bir şehre gidip yeni bir hayat kurmak istedim. Zaten ev arkadaşım benden birkaç yaş büyüktü, üniversiteye başlayacacağı için başka bir şehre gidecekti. Bende onunla giderim diye düşünmüştüm.''

Gizemli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin