Şu hikayeye başladığımdan beri asla AMA ASLA not yazmayacağımı kendime söz vermiştim. Çünkü boşu boşuna yeni bölüm için heyecanlanıp, sonra saçma sapan bir notla karşılaşmanın yarattığı siniri ve hayal kırıklığını iyi bilirim. Fakat bugün konuşmamız gereken önemli bir konu var.
İlk olarak, bildirim kutunuzu patlattığım için özür dilerim...
İkinci olarak, bildiğiniz gibi bundan birkaç ay önce Gizemli Çocuk'u yayından kaldırmıştım. Hepinizi üzmüştüm ve hayal kırıklığına uğratmıştım. Bunun için gerçekten çok özür dilerim, amacım kimseyi kırmak değildi sadece biraz zamana ihtiyacım olduğunu düşünmüştüm ve artık o zaman doldu.
Bu noktadan sonra 50. Bölüm gelir mi bilmiyorum, fakat bölümü yazmak istiyorum. Ayrıca en son 49. Bölüm de yani bir tekli sayıda kalmışız ve ben bölüm sayısını bir çiftli sayı yapmadan rahatlayamam... Benim böyle saçma sapan bir takıntım var da...
Bu verdiğim ara boyunca Raura'dan asla vazgeçemeyeceğimi anladım. Hangi fandomda olursam olayım, nereye gidersem gideyim sürekli bu ikisini shiplemeye devam edeceğim sanırım. Fandomda olup bitenleri takip edemesem de, hala Raura'ya olan sevgim duruyor.
Ayrıca sizi çok özledim, sevgili okuyucularım.
Yorumlarınızı, teorilerinizi, tatlı mesajlarınızı ve harika kişiliklerinizi... Hepinizi ayrı ayrı özledim. Hikayeyi geri yayına soktuğumda negatif karşılayacağınızı düşünmüştüm (1. Bölümü tekrar yayımlarken, kalbimin ne kadar hızlı attığını tahmin edemezsiniz bile...), fakat şu ana kadar hepiniz pozitif karşıladınız ve bu da ne kadar harika insanlar olduğunuzu gösteriyor. Hepinize teşekkür ederim.
Her neyse, 50. bölümün gelmesi uzun sürebilir, çünkü kitabı baştan okumak ve öyle yazmak istiyorum. Son bölümde baya olaylar karışmıştı çünkü. :D
Bu arada ileride bu hikaye dışında başka bir sürprizim olabilir...
Son olarak sizce diğer kitaplar da geri gelsin mi? Onlara devam etmem uzun sürebilir, çünkü şu an Gizemli Çocuk'la uğraşmak istiyorum, fakat en azından onları da geri yayına sokabilirim.
Her zamanki gibi:
Harika kalın, sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Çocuk
FanficYağmur damlaları saçlarımdan dudağıma doğru süzülürken sadece gözlerimin içine bakıyordu. ''Seni seviyorum.'' Sesi fısıltı gibi çıkmıştı. Yüzüne daha çok yaklaşıp cevap verdim. ''Ben de seni seviyorum.'' Yüzünde kocaman bir gülümseme oluşurken, ara...