—————————-Hatırlatma—————————
Ross'la birkaç lunapark aracına daha binmiştik ve şuan midem birazcık bulanıyordu. Lunaparkın etrafında biraz daha yürürken Ross birden durdu. ''Laura... Sana bir şey söylemem gerekiyor.'' dedi, yüzünden hiçbir şey anlaşılmıyordu.
''Evet?'' dedim.
Bana daha derin bakmaya başladı şuanda onun dudaklarına yapışmak istiyordum ama kendimi tuttum.
Yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladı, bende geri geri gidiyordum. En sonunda sırtım duvara çarptığımda durmak zorunda kaldım.
Bir anda dudaklarıma yapıştı. Ne yapacağımı bilemediğim için ilk başta donup kalsam da anın tadını çıkarmaya karar verdim ve karşılık verdim.
İçimde daha önce hiç yaşamadığım bir his oluşurken, kalbim kulaklarımın içinde atıyordu. Bu an hiç bitmesin istiyordum.
Yaklaşık bir dakika öpüştükten sonra ayrıldık. Birbirimize şaşkın bir şekilde bakıyorduk. Biz az önce öpüşmüştük. Hatta tam bir dakika boyunca!
——————————-Yeni Bölüm————————-
Yutkundum ve konuşmaya başladım. ''Şey... Ben... Gitsem iyi olacak.'' dedim ve koşmaya başladım. Ross arkamdan sesleniyordu ama umursamadım. Biz az önce öpüşmüştük. ÖPÜŞMÜŞTÜK!
İlk öpücüğümü almama mı, bunun Ross'tan olmasına mı yoksa mükemmel olmasına mı sevinmeliyim bilmiyorum.
—————————Ross'un Ağızından—————————
İnanamıyorum biz az önce öpüştük. Onu öptüm ve karşılık verdi! Şuan sevinçten dans edebilirim. Acaba utanmış mıydı? Ama beni seviyordu artık buna emindim.
Peşinden mi gitmeliyim, yoksa yalnız mı kalmak istiyor? Belki de ikimizin de iyice düşünmesi iyi olacak.
Ben şoka girmiş bir şekilde dururken, Riker yanıma geldi.
''Dostum, Laura nerde?'' diye sordu.
''Biz... Öpüştük.'' Bana şaşkın bir şekilde bakmaya başladı.
''Ne! Dostum sende baya hızlı çıktın.'' dedi ve gülmeye başladı, daha sonra devam etti, ''Peki nereye gitti?''
''O gitti... Sanırım biraz utandı.''
''Oh, pekâlâ... Hadi eve gidelim.'' dedi ve sessizce yürümeye başladık.
Eve geldiğimizde odama girdim ve elime gitarımı aldım. Bu durumla ilgili bir şarkı yazabilirdim. Bir şeyler mırıldanmaya başladım ve duygularımı kâğıda dökmeye başladım.
———————————————————————————————
Saat gecenin bir yarısı olmuştu ve ben sonunda şarkıyı bitirebilmiştim. Bu bir kıza yazdığım ilk şarkıydı. Ona serenat yapacaktım. Yatağıma uzandım ve onu düşünerek gözlerimi kapattım.
———————-Laura'nın Ağızından——————————
Perdemin arasından sızan güneş ışığıyla birlikte gözlerimi açtım. Bugün cumartesiydi. Pazartesi günü okulda Ross'un suratına nasıl bakacaktım bilmiyordum.
Hiçbir şey olmamış gibi devam edemezdim. Onu seviyordum ve artık onunla arkadaş olamazdık. Merdivenlerden aşağı indim ve kendime bir mısır gevreği koydum.
Elime telefonumu aldım ve Olivia'nın numarasını tuşladım. ''Hey Olivia, nasılsın?''
''İyiyim sen?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Çocuk
Fiksi PenggemarYağmur damlaları saçlarımdan dudağıma doğru süzülürken sadece gözlerimin içine bakıyordu. ''Seni seviyorum.'' Sesi fısıltı gibi çıkmıştı. Yüzüne daha çok yaklaşıp cevap verdim. ''Ben de seni seviyorum.'' Yüzünde kocaman bir gülümseme oluşurken, ara...