Multimedyada Kiraz ve Elif var :) Bu bölümde yan karakterleri biraz daha yakından tanıyacağız:)
Huzur... Anlamını birkaç kelime ile tamamlayabileceğim ama nasıl olduğunu kelimelere asla dökemeyeceğim bir kavramdı.
Yirmi yedi yaşındaydım. Yirmi yedi yılımın ilk on yedi yılı aile baskısı altında geçerken son on yılı o baskılardan kaçmış olmanın vicdan azabıyla geçmişti. İstediğim özgürlüğü elime aldığımda bile huzurlu olamamıştım. Her zaman sıkıntılarım, her zaman kirlenmiş geçmişimin korkuları vardı. Vicdan azabı bitmemişti, hatta Helin'in bana ulaşmasından sonra ikiye katlanmıştı. Korkularım ise yerinde, geçmişim ile beraber duruşunu bozmadan devam ediyordu beni bitirmeye.
Ama farklı bir şeyler vardı. Farklı olan, beni gerçek anlamda mutlu hissettiren ve kalbimin huzurla dolup taşmasına neden olan birisi vardı.
Sinan... Geç kalınmış duygularımın ardına saklanmış kocaman aşkım. Dönüp tekrar tekrar baktığımda zorluklardan ayırt edemediğim iyi anılarımın her birinde Sinan vardı. Beni her zaman mutlu etmişti. Benim ona olan geri duruşlarım ve duygularımdan kaçışlarım onun bana olan aşkını bitirmemiş, yılması gerekirken aksine daha da güçlenmişti.
Ve sonunda ben de ona olan hislerimi haykırabilmişim. Her şey çok farklıydı benim için. Bir adamı sevebilmek, onu kıskanmak, önüne asla geçemediğim sahiplenme duygusu ilk defa tattığım bir duyguydu. Ve muazzamdı.
Sadece adına hala kıskançlık demeye zorlandığım o duygu... Beni çıldırtıyordu. Sadece bir hafta olmuştu. Sinan'a olan duygularımı açtığım, evine gidip ona sığındığım günün üzerinden yalnızca bir hafta geçmişti. Ve onu kıskanıyor olmak gerçekten benim için alışagelmişin dışında bir duyguydu.
Sinirle dudaklarımı kemirirken elimdeki telefondan Sinan'ın son paylaştığı fotoğrafa bakmaya devam ettim. Cuma günü, son ders olduğu için on dakikalığına öğrencileri serbest bırakmış ve elime aldığım telefonumdan gördüklerimle ufak çaplı bir sinir krizine girmiştim.
sinanoztrk ☕️
Paylaştığı fotoğrafa tekrardan bakarken iç çekemeden edememiştim. Beni sinirlendiren şey tabiki de paylaştığı fotoğraf değildi. Altına gelen yorum ve yorumu yapan insanın cinsiyetiydi.
eslemgrkn Gözlüğün bu kadar çok yakıştığı başka bir insan daha tanımıyorum ❤️
Yorumu tekrar tekrar okumak sinir kat sayımı üçe çarpıyordu.
Hayır yani, sanki ben bilmiyordum Sinan'ın gözlük takınca olduğundan daha çekici olduğunu!
Üstelik aynı kız Sinan'ın paylaştığı fotoğrafların sonuncusuna da yorum yapmıştı. Geçen günlerde profiline bakmak isterken Sinan'ın fotoğrafını yanlışlıkla beğenmemden hatırlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUNDA
Ficción General"Kaç yaşına gelirseniz gelin kendi özgürlüğünüz için savaşmıyorsanız asla büyümüş sayılmazsınız!" *** Küçük bir kız çocuğuydu; abisinin yaptığı hatanın bedelini ödemek için. Küçük bir kız çocuğuydu; beyazlar içinde karanlığa gömülmek ve adına töre d...