Merhaba kadim dostum.
06:00
Öncelikle belirtmem gerekir ki, sana her ne kadar bahsetmesem de, bir süredir bende ateşli bir motor tutkusu dolaşıyor. Özgürlüğe olan düşkünlüğüm mü beni bu yola iten, yoksa var olan tüm dertlerden çılgınca bir kaçış mı bilemem lakin benim gibi bu yaşına kadar hiç heves etmemiş birinin aniden motor tutkunu çıkıvermesi anormal bir durum olsa gerek. Sözü fazla uzatmadan asıl süprizi vermek istiyorum. Bugün motor alıyorum. Fazla üstünde durulmadan verilmiş bir karar. Düşünsene tüm bedenimi rüzgarın kucakladığını. Yahut ölüme meydan okumanın vermiş olduğu hazzı. Dünyada üstüne üstüne gelen tüm sorunların, yaptığın sürat neticesinde, rüzgârla beraber havaya karışıp gitmesini. Düşünmesi bile son derece büyüleyici.
Dün akşam hayatımda ilk kez motor kullandım. Arkadaşımın motoruydu ve arkadaşım da arkamda duruyordu. Aniden önüme tümsek çıkınca birden paniğe kapılıp, ön frene abandım. Haliyle motor altımızdan fırladı ve son anda bacaklarımla motoru tüm gücümle sıkıştırarak altımızdan akıp gitmesini önledim. Saniyeden daha kısa süre içinde havalandık, sonrasında sert bir iniş yaptık. Sendeleye sendeleye düşmekten son anda kurtulduk. İlk deneyim için oldukça talihsiz bir andı ancak hevesimi zerre kadar kırmadı. Daha önce de arkadaşlarımın arkasındayken motordan iki kez düşmüştüm. Birinde hasar görmemişken, diğerinde ellerimden ve dizlerimden yaralanmıştım. Muhtemelen birkaç kez daha düşeceğim.
Başlangıç için 125 cc motor alacağım. Zaten bütçemde anca ona elveriyor. Acemiliğimi attıktan sonra daha iyi bir alet alırım artık.
18:00
Motor için anlaştığım adam kurnazlık yaptı ve haliyle motoru alamadım. Bu ay fazlaca yüklendiğim kredi kartı elimde patladı ve bu da motor hayalimi askıya almama sebep oldu. Zaten bir şey yolunda gitse şaşarım. Motor alabilmem için bu ayki maaşımın tamamını kitlemem gerekiyor. Bu sefer de kredi kartı açıkta kalıyor. Maaşımın tamamını verdikten sonra bir ay yaşayabilmek için kredi kartını kullanmam şart. En azından borçtan kapanmaması için asgari tutarı ödemem gerekiyor. Ancak motor aldığım taktirde bu da mümkün görünmüyor. Üstelik üstüme almak için devlete ödeyeceğim haraç da çabası.
21:00
Gene içmeye gidiyorum. Zaten borcum olmuş bir dünya, battı balık yan gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günce
Non-FictionYazılarımın bana zarardan başka hiçbir şeyi olmuyor. Tek bir faydasını görmedim bugüne kadar. Önceleri acaba ileride bir faydasını görebilecek miyim diye düşünürdüm, şimdi ise bir zararını görmesem bari diyorum. Keşke kötüye giden tek şey benim ruh...