Hoofdstuk 5

4.1K 125 3
                                    

POV James

Ik parkeer mijn auto. Even blijf ik zitten en zie ik haar langs lopen. Riley, het zusje van Aiden. Ze is heel erg knap en heeft een prachtig figuur. Haar idee van jongens is enkel wel raar. Ze denkt dat jongens zijn zoals in films en liedjes...

Ik doe mijn haar goed en stap uit. Ik loop het schoolplein op en knipoog naar wat meiden. Ik loop richting Aiden, aangezien William en Daniel er nog niet zijn, en zie Riley erbij staan. Ach ja.

'Jo,' zeg ik. Aiden draait zich om en we geven elkaar een bro hug. Aiden zit dan wel op VWO, hij is echt een chille gast. Totaal niet zo nerdie.

Ik zie de irritatie op Riley's gezicht. 'Nog één ding, waarschijnlijk willen Anthony en Mariah in de vakantie komen, dus moet je even zeggen of je dat goed vindt,' zegt Riley tegen Aiden. Ze kijkt hem met een pruillip aan en moet omhoog kijken, omdat we beide veel groter zijn. Het ziet er wel schattig uit. Wacht wat?

'Ik weet het niet hoor, dan slaapt Anthony bij jou op één kamer,' zegt Aiden nadenkend. 'Mariah is er ook,' gaat Riley in de verdediging. 'Nee dat klinkt verantwoord,' grijnst Aiden.

Riley lacht. Ze heeft witte rechte tanden en geen irritante lach zoals Megan en Candy. 'Je hoeft je geen zorgen te maken over mij, dat weet je.' 'Klopt, succes met ze.' Riley bedankt Aiden en loopt weg nadat ze eerst zijn haar door elkaar heeft gegooid.

'Jullie zijn close he?' vraag ik. Aiden knikt. 'Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder haar. Ik heb geluk met zo'n zusje,' lacht hij. 'Oeh kijk die chick,' grijns ik en wenk naar Lorah, een vriendin van Megan en Candy, maar niet zo populair.

Ze draagt altijd erg korte kleren en heeft wat operaties laten doen. Ik ben één keer met haar naar bed gegaan, maar zo super goed is ze niet...

'Meh,' zegt Aiden. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Wat? Niet mooi?' vraag ik. Hij schud zijn hoofd. 'Ze is zo nep, ik vind haar mooier,' zegt hij en wijst naar een blond meisje die bij Riley loopt.

'Alissa? Die nerd?' vraag ik verbaasd. 'Ja, zo een meisje vind ik leuk,' lacht Aiden. 'Zeg, had jij een vriendin?' vraag ik nieuwsgierig. Hij zucht en knikt dan. 'Ja, ze heette Anita en we hadden twee jaar, ze verhuisde naar Amerika,' zegt Aiden.

'WoW, twee jaar met dezelfde chick naar bed. Ben je vaak vreemd gegaan?' vraagt William die er bij komt staan met Daniel. 'Nee. Niet één keer. Dat doe je niet als je van elkaar houdt,' zegt Aiden.

'Hoe kan je überhaupt van iemand houden? Hoe weet je dat je van iemand houdt?' vraagt Daniel stomverbaasd. 'Wanneer je om iemand geeft, graag bij hem of haar wilt zijn en maar niet genoeg kan krijgen van die persoon. Het maakt je dan ook vaak niet uit of het knuffelen is, zoenen of wat dan ook,' zegt Aiden schouder ophalend.

'Maar jij vond die Alissa wel lekker he?' vraag ik grijnzend. 'Jawel,' zegt Aiden gewoontjes. 'Ga dan met haar naar bed,' zegt William. 'Ja, ze weet mijn naam niet eens en je denkt dat ze gelijk i-.' 'Ja,' zeggen we in koor.

'Voor als het je nog niet was opgevallen, wij hebben de macht hier. Wil jij met haar naar bed, ga je met haar naar bed,' zegt Daniel grijnzend. 'Sorry, maar zo wil ik mijn macht niet uitoefenen,' zegt Aiden. 'Hoe doe je het dan?' vraag ik. 'Let op,' zegt hij, 'ik weet alleen niet of het goed gaat.'

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu