Hoofdstuk 9

3.7K 105 0
                                    

POV Riley

'Herinner me dat ik nooit meer tegen jou ga boksen,' hijgt Alissa. 'Herinner mij dat we samen gaan trainen, conditie en lichaam,' zeg ik. 'Jij bent veel beter dan mij, ik zou je alleen achter laten lopen,' zegt ze. 'Tuurlijk niet, we doen precies hetzelfde alleen doe ik het iets zwaarder,' zeg ik en ze knikt. 'Oké, lijkt me wel leuk dan,' glimlacht ze.

We lopen samen naar de kleedkamer. 'Je moet echt is nieuwe kleren kopen,' zegt Megan net als ze wegloopt. Ik kijk haar vragend aan. Mijn kleren, broek en shirt, zijn door midden geknipt...

'O mijn god... dat was mijn favo shirt! Hij zat zo lekker...' zucht ik sip. Alissa staat met open mond toe te kijken als ik mijn broer bel. Ik kan niet in dit bezweten en te korte shirt rond lopen.

'Hey Riley, wat is er?' vraagt hij bezorgd. Kun je naar de meiden kleedkamer komen, nummer 3,' zeg ik. 'Ja, ben er met een minuut,' zegt hij.

Een minuut later is hij er. 'Kan ik binnen komen?' vraagt hij. 'Ja kom maar,' zeg ik. Hij komt binnen. Als hij Alissa zit glimlacht hij is schuin naar haar. Ze glimlacht terug en door hun moet ik ook glimlachen.

'Wat is er?' vraagt hij. 'Die bitches van eerder hebben mijn kleren kapot geknipt,' zeg ik geïrriteerd. 'Wat?! Waarom?' vraagt hij boos. 'Maakt niet uit, jij hebt altijd een extra shirt, mag ik jouw shirt?' vraag ik. Hij zucht en knikt.

Hij trekt zijn Levi's trui uit en geeft hem aan mij. Ik zie dat Alissa rood wordt als Aiden haar ziet kijken naar zijn lichte sixpack. Ik grinnik en trek hem aan. Ik houd gewoon mijn legging eronder en we lopen met z'n drieën naar buiten.

Iedereen kijkt naar ons en de meiden kijken met grote ogen naar mijn broer. We lopen mee naar zijn kluisje. 'Dank je,' glimlach ik. 'Geen probleem, zusje,' zegt hij en geeft me een knuffel.

'Bye, en tot zaterdag,' zegt hij het laatste knipogend naar Alissa. Ik grinnik als Alissa rood wordt en glimlacht.

'We hebben pauze en ik denk dat we iemand nog moeten terug pakken,' zeg ik grijnzend. We gaan naar de kantine en ik bestel er een salade met een vieze plakkende saus. Ik ga naar Candy en Megan's kluisjes toe en doe die open met een trucje. Voor de rest hoef ik niet veel moeite te doen. Ik doe er een strak touwtje aan en de deksel open. Zodra iemand de deur open doet, krijgt ze een lekkere maaltijd.

Op de deur plak ik een papiertje met "eat healty ;)". 'Je bent geweldig,' zegt Alissa. Ik grijns. 'Ik weet het,' zeg ik.

We gaan naar de normale gang en daar kom ik James tegen. 'Wanneer wou je nou afspreken voor dat project?' vraagt hij verveeld. 'Zondag of zo?' vraag ik. 'Prima, vraag maar aan je broer voor mijn nummer, kunnen we verder afspreken,' zegt hij simpel en draait zich weet om.

'Die heeft er volgens mij erg veel zin in,' mompel ik tegen Alissa. Ze grinnikt en we lopen ietsjes verder weg.

Ineens hoor je gegil. 'O MIJN GOD! WIE HEEFT DIT GEDAAN!' Twee meiden komen de gang in met allemaal salade over hun gezichten. Candy en Megan.

Iedereen lacht en wij smeren hem gauw naar de les.

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu