Hoofdstuk 25

3.6K 105 1
                                    

POV Riley

Ik heb ze alles gezegd. 'En je zei dat niet even tegen mij?' vraagt Alissa. 'Ik had dat misschien wel moeten doen, maar ik wou het vergeten. Ik moet hem vergeten. Hij is niet te veranderen en dat zou ik moeten weten,' zeg ik.

Allemaal zijn we stil. 'Misschien lukt dat met Ray,' zegt Mariah zacht. Ik kijk haar aan. 'Hij vindt je nog steeds zo leuk als eerder. Hij had echt spijt van wat hij had gedaan,' zegt Mariah. 'Wie is Ray?' vraagt Alissa.

'Mijn ex,' zucht ik. 'Hij is met drie verschillende meisjes vreemd op me gegaan, omdat ik nog niet zo ver was en hij niet kon wachten.' Ik klink bot. Ik heb geen zin om over hem te praten. Dan voel ik de tranen al opborrelen.

'Het maakt me niet uit hoeveel spijt hij heeft, Mariah. Ik heb hier maanden lang last van gehad. Ik ga hem niet gebruiken hiervoor. Dan ga ik nog liever nu naar James,' zeg ik. 'Ga dan,' zegt Mariah grijnzend. 'Nee,' zeg ik. We lachen en gaan dan op het bed liggen.

'Ik heb zin om te zwemmen,' zegt Mariah. 'Ik ook,' lach ik. 'Mijn oom heeft een zwembad, ik mag er altijd naartoe,' zegt ze schouderophalend. We springen overeind. 'Maar,' begint ze, 'dan moeten we wel buiten.'

Ik voel even een rilling over mijn rug lopen. Het is erg koud buiten, maar ik heb er wel zin in... 'Maakt niet uit,' zeg ik schouderophalend. 'Ben je gek? We worden nog ziek,' zegt Mariah geschrokken. Ik haal mijn schouders op. 'Hoeven we maandag niet naar school,' grijns ik.

'Ik heb wel genoeg bikini's.' Ze zuchtend lachend en nemen er één aan. 'Zullen we vragen of de jongens mee gaan?' vraagt Mariah. Ik knik enthousiast en ren er al heen.

Ik val de deur zowat in en de jongens kijken me gelijk aan. 'Wat doe jij hier?' vraagt Aiden. 'Gaan jullie mee zwemmen?' vraag ik enthousiast. Ze kijken elkaar aan en halen dan hun schouders op. 'Prima,' lacht Anthony.

POV James

Ik loop met William en Daniel wat rond. De nicht van Daniel is bij ons met haar vriendinnen. Eentje zit de hele tijd om me heen en ik word er gek van.

We komen langs het zwembad. Normaal zou het daar stil moeten zijn, maar er klinkt gelach. We kijken allemaal die richting op. Mijn mond valt gelijk open als ik Riley weer is zie. Ze heeft een bikini aan en ziet er werkelijk waar perfect uit. Vind ik dan... Ze heeft mooie, niet al te grote borsten, een mooie kont en gespierde benen. Haar heupen zijn wat breder waardoor je haar mooie taille ziet.

'Gast, je kwijlt,' grijnst William. Ik sluit mijn mond en kijk hem droog aan. 'Ik moet eerlijk zeggen dat ze er niet slecht uit ziet nee, die vriendinnen van haar ook niet,' zegt Daniel. 'Hallo? Wij proberen al de hele avond aandacht te krijgen! Moeten wij ook in onze bikini staan?' vraagt de nicht van Daniel boos.

Ik kijk ze aan en lach. 'Ga maar gewoon weg, ik ben niet geïnteresseerd...' zeg ik bot. Ik loop geïrriteerd door en hoor Daniel en William naast me lopen.

'Waarom is het zo moeilijk om haar gewoon te vergeten?' vraag ik geïrriteerd. 'Omdat je haar leuk vindt,' zegt Daniel. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Ze is gewoon hot,' ga ik ertegen in. 'Echt niet, degene die nu te dicht in haar buurt komt, sla jij in elkaar. Je geeft om haar en ziet haar niet alleen als een voorwerp waarmee je gauw naar bed gaat,' zegt William nu. Ik kijk ze aan. 'Waar hebben jullie nou weer last van?' vraag ik. 'Ach kom op, je hebt sinds zij er is, nog maar één keer seks gehad...' zegt Daniel.

'Geef het gewoon toe, nu, nu je helemaal nuchter bent,' zegt William. Ze kijken me doordringend aan. 'Het bestaat niet,' zeg ik zacht. 'Dan heb je het uitgevonden,' zegt Daniel. Ik zucht. Ergens weet ik dat ze gelijk hebben.

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu