POV James
Hijgend val ik naast Riley op bed. Ik draai naar haar en mijn handen glijden alweer gelijk over haar lichaam. Ik kan geen genoeg van haar krijgen.
Ik weet nog wel dat ik altijd gelijk klaar was met degene die ik toen die tijd gebruikte. Na de seks kon ze gelijk oprotten.
Ik wil Riley echt nooit meer kwijt. Ik zou er ook alles aan doen om bij haar te blijven. Letterlijk alles! Ik zou haar fucking ten huwelijk vragen als dat zou moeten. Ik zou iemand vermoorden als dat zou moeten.
Ik weet dat Riley vroeger en heel soms nu ook nog wel is, bang was. Bang dat ik vreemd zou gaan. Wat logisch is! Ik gaf vroeger niks om meisjes en gebruikte ze allemaal. Maar ze hoeft niet bang te zijn. Ik wil het al niet, laat staan dat ik het überhaupt kan. Niemand kan Riley overtreffen.
Ik druk kusjes op haar zachte buik. Om haar navel, weer omhoog. Ze giechelt zachtjes en ik kan een grote glimlach niet onderdrukken. Niks in de wereld kan uitdrukken hoeveel ik van dit meisje hou. Hoeveel ik om haar geef.
Ik weet dat ik soms nog iets te stoer doe over haar bij mijn vrienden, maar ik heb het punt bereikt dat ik alles wel wil weggooien voor haar. Het is nooit zeker hoe onze relatie zou lopen, het is nooit zeker of we blijven, maar toch. Toch zou ik alles eraan doen om haar zo dichtbij mogelijk te houden.
'Waar denk je aan?' vraagt Riley en komt dichter tegen me aan liggen. Ik voel haar huid op mijn huid als ze half op mijn borstkas gaat liggen. 'Jou,' zeg ik en kijk haar aan. Ze moet omhoog kijken en ze ziet er zo prachtig uit vanaf hier. Altijd natuurlijk, maar dit is een hele ander point of view.
Ze bloost zacht, wat er super schattig uitziet bij haar. 'Hoe mooi je bent en ik probeer te bedenken hoeveel ik van je hou. Ik kan het namelijk niet met woorden uitleggen,' zucht ik. Ze glimlacht en bloost meer. 'Ik hou zo veel van je, James,' zucht ze en ik glimlach. Ze komt ietsjes naar boven en zoent me. Die twee paar lippen waarvan ik ze alleen nog maar op de mijne wil voelen.
'We hebben morgen school he,' zeg ik zuchtend. Ze knikt. 'Maar we beginnen pas vierde,' zegt ze. Ik knik en hang over haar heen. 'Ik ga je meenemen uit eten,' grijns ik. Ze lacht en glimlacht. 'Oké,' zegt ze en drukt een kus op mijn lippen.
-
Ik wacht in de auto tot Riley terug komt. Ze ging haar even omkleden. Door onze situatie zien we elkaar niet heel erg veel. Aiden zegt niks, maar wilt het niet heel graag. We kunnen niet vaak naar Riley, want die ouders zijn 's avonds gewoon thuis en als ze elke dag naar mij gaat, valt dat op. Helemaal omdat Riley vroeger blijkbaar niet vaak weg ging.
Als ik een voordeur hoor opengaan, kijk ik naar Riley's huis. Ik zie Riley in een leuke outfit die haar perfect staat.
(A/n Met een panty)
Ik glimlach onbewust en als ze in stapt bekijk ik haar nog is goed. 'Je bent gewoon te mooi,' grijns ik en ze bloost diep. 'Moet je blozen?' grijns ik vragend en kom iets dichterbij. Ze verbergt haar wangen en bijt nerveus op haar lip.
'Stop,' lacht ze en ik grinnik. Ik start de motor en rijd weg. Ik stop bij een goed restaurant en stap uit. Ik loop om de auto en doe open bij Riley. Ze lacht om het gebaar en neemt mijn hand, die ik uitstak, aan.
Ik leid haar naar de ingang en er komt gelijk een over naar ons toe. 'Heeft u gereserveerd?' vraagt de ober. Ik knik. Riley kijkt me vragend aan. 'Onder welke naam?' 'Parker,' zeg ik. 'Kom maar mee,' zegt de man. We lopen mee. 'Had je al gereserveerd? Wanneer?' vraagt Riley. 'Vanochtend,' grijns ik en ze glimlacht. 'Je bent de beste,' lacht ze en geeft me een kus.
JE LEEST
English love
RomantizmVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...