Hoofdstuk 26

3.6K 99 6
                                    

POV Riley

Het is maandag. Ik heb echt een leuke vakantie gehad met Mariah, Anthony en Vincent. Ik had ze echt gemist...

De hele vakantie heb ik James uit mijn hoofd gezet. Tenminste... ik heb het geprobeerd. Het is zelfs erger geworden. Ik heb zelfs over hem gedroomd... het was een heel aparte droom. Hij was lief en romantisch, maar ging net zoals Ray vreemd.

Zuchtend trek ik de deur dicht. We hebben het eerste uur muziek. Het was ingevallen. Ik begin naar school te lopen en zing mijn liedje nog is in mijn hoofd. Op school aangekomen zie ik weer heel wat ogen mijn kant op. Ik heb nog geen één dag gehad dat dit niet gebeurt.

Alissa is er nog niet, dus ga ik op een bankje zitten. Ik hoor aan beide kanten iemand neerploffen. Ik kijk op en zie Violet en Sarah. 'Hey,' glimlachen ze. 'Hoi,' zeg ik en glimlach ook. 'Hoe gaat het?' vraagt Violet. 'Goed, met jullie?' vraag ik en zo beginnen we een gesprek.

'Hey.' Ik kijk op en zie Alissa. 'Heey, ken je Violet en Sarah al?' vraag ik. Ze schud haar hoofd en stelt zich voor. We praten wat met ons vieren tot de bel gaat. Ik loop nu alleen met Alissa druk pratend naar binnen.

Ik botst bijna tegen iemand aan. 'Sorry,' verontschuldig ik mezelf gauw en kijk wie het is. Natuurlijk. Het zijn James, William en Daniel weer. Daniel en William grijnzend en James ontwijkt mijn blik een beetje. Alissa trekt me gauw mee.

'Thanks,' glimlach ik dankbaar. We gaan het lokaal in en gaan op onze plekken zitten. Je moest een mail sturen als je wist wanneer je je liedje wou voordoen. 'Oké, ik heb vier personen die een liedje gaan zingen vandaag, eerst mag Mike, daarna Candy, daarna Riley en tot slot James,' zegt de man. Mijn ogen kruisen even met die van James.

Kan hij zingen? Hij heeft een prachtige stem, maar zingend? Mike en Candy hebben, zoals verwacht, een flut nummer gemaakt. Eentje waar ze geen cd van zouden maken. Eentje die ze niet eens uit zouden willen brengen. Ik ga niet zeggen dat de mijne perfect is, maar hij heeft één beat en wat nog meer moet... dus ja.

'Riley, ga maar vooraan zitten,' zegt de man en ik doe wat gezegd wordt. Ik doe het stickje in de computer en voor ik de muziek aan doe, vertel ik wat. 'Jullie hebben vast al wel gemerkt dat ik over bepaalde dingen anders denk dan jullie. Daar heb ik dus een lied over geschreven,' zeg ik en doe de muziek aan. Zelf begin ik erbij te zingen.

(A/n Media aan!)

'Not your barbie girl
I'm living in my own world
I ain't plastic, call me classic
You can't touch me there, you can't touch my body
Unless I say so, ain't yo' barbie, no

Pull up to that dream house, god gate heels down
How much do you like this?
Welcome to my bedroom, hallway go down, say he's got permission

I can take myself on a dinner date
Buy myself diamonds and champagne
Order five courses and chocolate cake, uh-huh
Acting like a Ken when I want a man
Acting like I care but I don't and?
I do my own thing, yeah watch me dance, uh-huh

Not your barbie girl
I'm living in my own world
I ain't plastic, call me classic
You can't touch me there, you can't touch my body
Unless I say so, ain't yo' barbie, no

I'm my own boss, I'm remindin' you of it
Something that you just can't get
Words don't tempt me, trying to break me
In these heels I ain't trying to trip, no

I can take myself on a dinner date
Buy myself diamonds and champagne
Order five courses and chocolate cake, uh-huh
Acting like a Ken when I want a man
Acting like I care but I don't and?
I do my own thing, yeah watch me dance, uh-huh

Not your barbie girl
I'm living in my own world
I ain't plastic, call me classic
You can't touch me there, you can't touch my body
Unless I say so, ain't yo' barbie, no

Did you forget I'm real?
Oh, I'm breathing, touch me, feel
Oh, say I'm your toy to play with
Wanna put me in a box
You ain't gonna talk to me like that, you better stop

Not your barbie girl
I'm living in my own world
I ain't plastic, call me classic
You can't touch me there, you can't touch my body
Unless I say so, ain't yo' barbie, no

Ain't yo' barbie, no
Ain't yo' barbie, no,'

Wanneer de muziek stopt begint de klas te klappen. Ik glimlach en ga weer op mijn plek zitten. 'Wow, je hebt een mooi liedje in elkaar gezet Riley! En je hebt nog eens een mooie stem ook,' zegt de man van muziek. 'Je krijgt een 9,8,' zegt de man. Ik glimlach breed en geef Alissa een high five.

'Nu James,' zegt de man en ik zie James naar voren lopen.

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu