POV Riley
Ik ga naar beneden en ga bij mijn broer aan tafel zitten. 'Sorry, oké? Toen hij vrijdag kwam om het goed te maken, was ik echt boos op hem en zo, maar ik wou hem niet kwijt. We hadden ruzie en hij vertelde me dat hij me niet wou kwetsen, omdat hij van me hield. En toen, toen gebeurde het gewoon,' zucht ik.
Ik glimlach klein als ik terug denk aan vrijdag. Elke detail staat in mijn geheugen geschreven de plekken waar hij me aanraakte, de manier waarom hij me kuste, de manier waarop hij me vasthield... Ik kan niks anders dan aan James denken. Ik denk dat ik nog nooit zo hard ben gevallen voor een jongen. En dat nog wel, terwijl we een hele slechte start hadden.
Aiden zucht. 'Ik ben niet boos of zo. Jij kan er niks aan doen en ik geloof ook vast wel dat James goed voor je is, maar het is wel gevaarlijk,' zegt Aiden. 'Hij heeft mensen die zijn vaders leven zuur wilt maken en een ding daar van is zijn zoon iets aandoen. Als dat gebeurt ben jij er ook verdrietig van,' zegt Aiden. 'Of ze gebruiken juist jou om James te breken.' Hij klinkt wanhopig, alsof hij niks meer kan doen.
'Aiden, ik red mezelf wel. Ik doe gewoon wat ik wil en op dit moment is dat bij degene zijn waarvan ik echt hou, James,' zeg ik en hij knikt zuchtend. 'Oké, maar als er iets gebeurt, kom je naar mij toe,' zegt hij waarschuwend. Ik knik lachend en we geven elkaar een knuffel.
'Ik moet naar school,' zeg ik en spring op. Ik gooi Aiden's haar nog even door de war en huppel dan naar buiten. Het is vandaag heel erg koud. Te koud voor mij. Ik heb het sowieso al erg koud altijd, laat staan als het even min 6 is of zo.
Ik heb echt zin in Halloween. Er is dan een heel feest en daar moet je dan verkleedt naar toe. Alissa was er helemaal hyper om. Ik eigenlijk ook wel. In Spanje deden we er niet heel veel mee, maar verkleedden we ons wel is.
Als ik op school aankom, zie ik James staan met zijn vrienden. Ze roken en lachen wat samen. Er zitten jongens tussen van het sportteam en ik wil ze niet storen, dus loop ik langs ze heen naar binnen. Ik zag dat James me aanstaarde, maar hij zei niks of zo. Zou ik wel in zijn val zijn getrapt en deed hij dit alles alleen om seks met me te kunnen hebben? Nee toch?
Ik ga naar mijn kluisjes en stop mijn spullen erin. Als ik hem dicht doe, word ik ineens van achter opgetild. Ik slaak een geschrokken gilletje en als ik neer word gezet, kijk ik gelijk om. Het is James met een grote grijns op zijn gezicht geplakt. Ik zucht opgelucht.
'Hallo, prinses,' zegt hij grijnzend en pakt mijn heupen. Hij trekt me dichter tegen hem aan en ik lach om zijn woordkeuze. 'Wat doe je na school?' fluistert hij in mijn oor. Ik krijg er rillingen van over mijn lichaam.
'Nog niks,' grinnik ik. De gevoelens die hij me geeft, maken me gek. Blij, zwak en alsof ik kan zweven.
'Zullen we samen beginnen met ons lied?' vraagt hij en kijkt me aan. 'Prima,' zeg ik en glimlach. Hij glimlacht ook en wilt weer wat weg gaan, maar ik trek hem juist iets dichterbij en zoen hem.
Ik voel zijn glimlach/grijns tegen mijn lippen en hoe hij me terug zoent. Echt, ik ben verslaafd geworden en deze lippen.
Ik trek langzaam terug. 'Zie je na school,' glimlacht hij schuin en ik knik. Hij loopt weer weg en ik zie Alissa naast me komen staan. 'Je bent zo hard gevallen,' lacht ze. Ik grinnik en knik. 'Klopt,' zucht ik en leun teen het kluisje achter me. Ik zie James lol maken met zijn vrienden.
JE LEEST
English love
RomanceVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...