POV Riley
Hij doet ook één stickje in de computer en klikt wat dingen aan. Hij gebruikt wel een gitaar. Ook hij krijgt een microfoon en begint even later te zingen.
'I met a superhero
I lost her
I want her back
She did things to me that no one else could
And I miss that
Oh
Don't wanna talk about it
Oooh
I was so wrong about it
Oooh
Can't do a thing about it now
Now, now
'Cause they say if you love her let her go
And they say if it's meant to be you'll know
Know
I met a superhero
I lost her
I want her back
She did things to me that no one else could
And I miss that
Yeah
I met a superhero
I lost her
I want her back
She did things to me that no one else could
I miss that
I miss that
I miss that
I miss that
I miss that
I miss that
Ohhh
Don't wanna talk about it
Oooh
I was so wrong about it
Oooh
Can't do a thing about it now
Now
Ohhh
Don't wanna talk about it
Oooh
I was so wrong about it
Oooh
Can't do a thing about it now
Now
And they say if it's meant to be you'll know
I met a superhero
I lost her
I want her back
She did things to me that no one else could
Damn, I miss that.'Als hij begint met zingen sluit ik even mijn ogen. Zijn stem klinkt zo puur en zuiver. Als hij wat hoger gaat zingen, herken ik zijn best lage stem haast niet meer.
Ik open mijn ogen en zie dat hij naar mij kijkt. Ik kan alleen maar terug kijken. 'Hij kijkt je aan! Misschien zingt hij dit wel over jou,' grijnst Alissa. Ik grinnik. 'Dat betwijfel ik,' zeg ik. Ik hoor achter me gegrinnik en kijk om. William en Daniel hebben een grote grijns op hun gezichten.
Fronsend kijk ik om en kijk ik naar James. Als hij stopt klinkt er ook voor hem een groot applaus. Ik klap ook. Het was dan ook super goed. Hij gaat weer zitten. 'Mooi man,' zegt Daniel nep overstuur. Ik hoor James' mooie lach. De bel gaat en ik sta op. Samen met Alissa ga ik naar de deur, maar ik word er tegen gehouden. 'James, ook even blijven,' zegt de man.
'Gaan jullie maar vast naar de kantine,' zegt de man tegen onze vrienden. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ik had één idee,' zegt de man. James en ik kijken elkaar een keer snel aan. 'En dat is?' vraagt James.
'Nou, jullie kunnen beide erg goed zingen en een mooi lied schrijven. Waarom maken jullie er niet één samen?' vraagt de man. Beide zijn we stil. We weten niks te zeggen. Denk ik.
'Ja dus?' vraagt de man enthousiast. 'Ja?' vraag ik meer en kijk James aan. 'Prima,' zucht hij verveeld. 'Mooi! Kijk maar wanneer hij klaar is, maar het zou leuk zijn als jullie hem konden zingen met prom,' zegt de man en laat ons uit.
James loopt gelijk weg. 'James,' zeg ik. 'Ja,' zegt hij alleen en loopt door. Ik ga naast hem lopen en leg mijn hand is op zijn arm. Hij trekt hem, lijkt wel, geschrokken weg en stopt met lopen. 'Wat is er toch aan de hand?' vraag ik zacht.
'Hoe bedoel je?' vraagt hij met één wenkbrauw opgetrokken. 'Je doet zo... afstandelijk,' zeg ik. 'Dat is toch wat je wilt?' vraagt hij met beide wenkbrauwen opgetrokken. 'Dat heb ik nooit gezegd,' zeg ik boos.
'Ooh ja?' vraagt hij. 'Ja. Ik wou niet gebruikt worden, maar ik kan wel gewoon met je omgaan,' zeg ik. Hij stapt iets naar me toe. Ik stap automatisch iets naar achter, dichter tegen de muur.
'Ik ben niet zo'n type die bevriend is met meisjes. Dat zou je zo de hand wel moeten weten,' zegt hij. 'Je deed altijd wel leuk,' zeg ik boos. Hij haalt zijn schouders op.
'Ugh, je bent echt een klootzak,' zeg ik boos en gekwetst. Hij kijkt me boos aan. Eerder woest. 'Hoe noemde je me?' vraagt hij. Ik ben best geïntimideerd door hem. Hij stapt nog dichterbij, maar ik ga niet naar achteren deze keer.
'Dat je een klootzak bent,' zeg ik woest. Ik moet omhoog kijken door het hoogte verschil. Ik zie iets in zijn ogen veranderen. Alsof ik hem heb gekwetst. Het maakt me minder boos, maar nog wel gekwetst bij mezelf.
Ik kijk naar beneden en voel de tranen in mijn ogen. Ik weet dat hij nou eenmaal zo is, maar mijn gevoelens zijn er nog wel en als degene waarvoor je gevoelens hebt gekregen zo doet, voelt dat zo slecht aan. Het doet gewoon pijn.
Ik wist nog wel hoe het voelde bij Ray. Mijn hart brak in tweeën. Ik heb het gevoel dat mijn hart nu in duizenden stukjes breekt. En ik weet maar niet hoe hij het doet...
JE LEEST
English love
RomanceVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...