POV Riley
Ik word wakker. Ik voel James regelmatig ademen onder mij, dus die slaapt nog. Ik ga van hem af. Ik kijk de bus rond en zie enkel achterin wat leerlingen die als wakker zijn en op hun mobiel zitten.
Ik zucht en zie de rest nog slapen. Ik kijk naar James en grinnik. Hij is erg schattig als hij slaapt. Zijn mond staat een stukje open en zijn haren liggen plat op zijn hoofd, een stukje voor zijn ogen.
Ik glimlach en zie zijn oog ietsjes open gaan. Hij glimlacht ook als hij me ziet en rekt zich een beetje uit. 'Goed geslapen?' lach ik en ga bij hem liggen. Hij knikt en kijkt me aan. 'Jij?' vraagt hij. 'Ik ook,' zeg ik zacht. Hij kijkt de bus rond en dan weer naar mij.
'Ik hou van je,' zegt hij grijnzend. Ik grinnik en kom dichterbij. Ik ga met mijn lippen langs de zijne, maar kus hem niet. 'Ik ook van jou,' zeg ik en hij drukt zijn lippen op de mijne.
Ik voel dat hij me op zijn schoot trekt. Hij trekt ietsjes terug en gaat met zijn gezicht naar mijn oor. 'Ik wil je zo graag,' fluistert hij hees. Ik giechel en kijk in zijn ogen. 'Niet hier,' lach ik zacht en druk een kus op zijn lippen. 'Waarom duurt het zo lang om naar fucking Mexico te rijden,' zucht hij hopeloos. Ik lach en hoor Alissa lachen.
Beide kijken we naar haar maar ze ligt in een diepe lach. Ik en James kijken elkaar aan en lachen weer. Weer lacht Alissa in haar slaap mee. Tot ze wakker schrikt.
Ik ga ondertussen dood van het lachen en Alissa kijkt me apart aan. 'We moesten lachen en jij lachte mee in je slaap,' lacht James. Alissa vergaat hem nu ook van het lachen.
De reis naar Mexico ging sneller dan verwacht. We hebben veel gelachen en gepraat natuurlijk. Als we bij de grens zijn, is iedereen erg enthousiast. Alissa zit naast me op en neer te springen als een gek. 'Oeeeh, lekker op het strand en zo,' zegt ze blij. Ik lach om haar enthousiasme. Als we er eindelijk zijn is het vier uur. Vandaag mag je zelf weten wat je doet, aangezien we er zo laat zijn.
Ik voel een tikje op mijn schouder en draai me om. Het is James. 'Hey,' zeg ik en draai me helemaal om. 'Hey, schatje. Zullen we samen iets eten?' vraagt hij met een super aantrekkelijke glimlach... Ik knik snel. 'Ja is goed,' zeg ik en ga weer terug zitten.
'Dus jullie gaan samen wat eten?' grijnst Alissa. Ik knik glimlachend. 'Ik wil wel vragen of je mee mag? Neemt hij ook zijn vrienden mee,' zeg ik. Ze knikt. 'Maar mag Anna dan ook mee?' vraagt ze. Ik knik.
'Jaaaaaames,' zeg ik en hij kijkt op van zijn mobiel. 'Ja, schoonheid?' vraagt hij en ik voel mijn wangen iets kleuren. 'Mogen Alissa en Anna ook mee? Dan neem jij je vrienden ook mee,' zeg ik. 'Prima, ik vraag het ze even,' zegt hij en ik knik.
Even later zegt hij dat het goed is. Hij komt iets omhoog zodat we dichter bij elkaar zijn. 'Maar vanavond zijn we wel alleen,' fluistert hij bevelend in mijn oor. Ik grinnik en knik goedkeurend.
'Mag ik even iedereen hun aandacht?' hoor je door de microfoon en iedereen let op. Muziek stopt achterin de bus.
'We zijn aangekomen bij het hotel. Iedereen mag naar beneden gaan en zijn of haar sleutel halen. Als je langs mij komt, vertel ik welke kamer,' zegt de docent en iedereen staat op.
JE LEEST
English love
RomanceVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...