Hoofdstuk 36

3.4K 102 5
                                    

POV Riley

Ik word langzaam wakker. Mijn benen doen een beetje pijn en mijn onderbuik ook. Ik zie dat ik naakt ben en er een arm om mijn middel hangt.

Mijn ogen vergroten en ik draai me geschrokken om. Ik zie James me glimlachend aankijken. Ik herinner me alles en zucht opgelucht.

'Hey, lekker geslapen?' vraagt James en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en knik. 'Ja, jij?' vraag ik. 'Kon niet beter,' grijnst hij. Ik bloos licht en lach.

Hij slaat zijn andere arm ook om me heen en trekt me dichterbij hem. 'Hoe kan een persoon zo mooi zijn?' vraagt hij zuchtend. Ik glimlach en bloos meer. 'Hoe vond je het? Van gister avond?' vraagt hij zacht en kijkt op. Hij is serieus en dat zie je.

'Nou heb ik niks om het mee te vergelijken, maar ik vond het fijn...' zeg ik zacht. Hij glimlacht en kust me zacht. 'Euhm, James?' hij knikt. 'Was ik erg slecht of zo?' vraagt ik nerveus en kijk hem niet aan. Hij laat me naar hem kijken en glimlacht. 'Je was perfect. De beste,' zegt hij. Ik bijt zacht op mijn lip.

Hij pakt mijn lip en haalt hem weg. 'Niet doen, of je moet nog is willen,' grijnst hij dicht bij mijn gezicht. Ik bloos en probeer niet nog is op mijn lip te bijten.

Mijn mobiel gaat af. Ik zucht en pak die. 'Fuck,' zeg ik. 'Wat?' vraagt James. 'Het is mijn broer,' zeg ik zacht. 'Ja?' vraagt James. 'Hij mag niet weten dat jij hier bent... Ik leg het zo uit oké?' vraag ik. Hij knikt.

Ik neem op. 'Hey broertje,' zeg ik zo normaal mogelijk. 'Hey, ik had je al een uur eerder gebeld, normaal was je dan al lang wakker, maar blijkbaar niet,' lacht hij. Ik bijt zacht op mijn lip. James haalt mijn lip weer tussen mijn tanden weg.

'Ooh ja, ik euhm. Ik ben laat opgebleven. Veel gebeld met Alissa en zo,' zeg ik. 'Aah, oké. Verder nog iets gebeurt?' vraagt hij alsof hij me eigenlijk al door heeft. 'Nee hoor, hoe is het daar?' verander ik het onderwerp. 'Wel leuk. Het is een mooie school,' zegt Aiden. 'Ooh gelukkig,' zeg ik.

James begint rondjes te draaien op mijn onderbuik. Even gaat al mijn concentratie erna. 'Riley?' 'Oh euhm, wat zei je?' vraag ik. 'Red je je nog wel alleen?' vraagt hij. 'Ja, hoezo?' vraag ik lachend. De hand van James gaat nog iets naar beneden.

'Wat is er toch, Riley? Je let telkens niet op,' zegt Aiden. 'Ik, euhm, ben een film aan het kijken,' zeg ik. 'Oeh, doe FaceTime aan, dan kan ik meekijken,' zegt hij. Mijn ogen vergroten en James grijnst breed.

'Euhm, kan niet sorry, mijn camera doet heel raar,' zeg ik stotterend. Die hand van James, leidt me zo erg af...

'Weet je wat, ik bel je later vandaag of morgen wel terug,' zeg ik en weet mijn stem nog in orde te houden. Aiden's lach vult mijn oren. 'Oké, doe voorzichtig he! En doe geen dingen die ik ook niet zou doen.' Ik sluit mijn ogen even. Sorry, broertje. Dat heb ik zojuist gedaan.

'Oké, doei,' zeg ik en hang op. Ik kijk James boos aan en haal zijn hand weg. 'Moest je dat nou onder het bellen doen?' vraag ik hem. Hij grijnst breder. 'Sorry, prinses. Je beet weer op die mooie, zachte lippen van je,' grijnst hij. Ik probeer niet te blozen en boos te blijven, maar het faalt hard.

'Wat wil je vandaag doen?' vraagt hij. 'Film kijken en lezen,' zucht ik. 'Wil je dat ik bij je blijf?' vraagt James. Ik knik. Hij glimlacht. 'Dan blijf ik bij je,' lacht hij en ik druk lachend mijn lippen weer op de zijne.

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu