Hoofdstuk 50 (epiloog deel 1)

4.7K 110 38
                                    

POV Riley

We zijn hier nu al een paar dagen. Ik en James hebben ons goed vermaakt. Ook waar niemand bij was. We zitten nu samen Netflix te kijken. Ik zucht triest als ik bedenk dat we over een paar dagen niet meer samen kunnen zijn. Dat we niet meer normaal en rustig kunnen doen, maar de hele tijd moeten oppassen dat niemand ons ziet.

Ik lig tegen James' borst en kijk is op. James kijkt net. 'We hebben nog dat etentje,' zucht ik en ga overeind zitten. 'Oh ja shit,' zegt hij gehaast. Vandaag hebben we met de hele dag nog een etentje. Het is van de bruiloft van de eigenaar, dus we moeten erg netjes. Meiden in een lange jurk aan en de jongens een net pak.

Ik spring gauw onder de douche om me snel af te spoelen, maar natuurlijk komt James erbij. Ik lach om zijn grijns en de prachtige twinkel in zijn ogen.

Als we dan eindelijk klaar zijn, maak ik gauw mijn haren droog en kam ik ze goed door. Ik krul ze een beetje en die dan mijn jurk aan. Die heb ik gisteren met Alissa en Anna zitten shoppen, dus James weet niet hoe hij eruit ziet.

'Even niet in de badkamer komen,' zeg ik met een knipoog en hij grijnst. Ik ga de badkamer in en doe de jurk aan. Hij is echt prachtig!

Het moesten lichte kleuren zijn, aangezien de bruid in een donkere kleur gaat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het moesten lichte kleuren zijn, aangezien de bruid in een donkere kleur gaat.

Ik kom de badkamer uit en James bekijkt me met een grijns. 'Je ziet er prachtig uit,' glimlacht hij dan toch. Ik glimlach om zijn opmerking en zie dat hij zijn pak aan heeft. Je ziet zijn spieren goed door het pak en... gewoon damn.

Ik loop naar hem toe. Je ziet de lust en verlangen in zijn ogen. 'Weet je. Ik vind je zonder jurk wel mooier,' fluistert hij hees in mijn oor. Ik giechel door de gevoelens. 'Vanavond,' fluister ik terug en druk dan een kus op zijn lippen.

Hij maakt er een zoen van en we hadden niet door dat de deur naar William en Daniel open ging. We horen gefluit en ik schrik op. James grijnst en richt zich enkel op mij.

'We moeten gaan tortelduifjes,' grijnst Daniel. Ik rol met mijn ogen en we gaan naar Alissa en Anna. Daarna gaan we door naar het etentje.

Er zijn veel mensen. Waarschijnlijk zijn de helft familie en vrienden van de bruid en hetzelfde bij de bruidegom. We moeten ergens gaan zitten. Ik zie met James, Daniel, William, Alissa en Anna aan een grote ronde tafel. Aan mijn ene kant zit James en aan de andere kant zit Alissa.

Ineens voel ik dat iemand aan mijn jurk trekt. 'Mama, mag ik spelen me-.' Een klein meisje van ongeveer twee stopt geschrokken met praten en loopt rood aan als ze mij ziet.

'S-sorry mevrouw. Ik dacht dat je mijn mama was,' zegt ze zachtjes. Ik lach zacht. 'Geeft niet. En ik denk vast wel dat je mag spelen,' zeg ik met een knipoog. Ze grinnikt en springt blij gillend weg.

'Dus mama Riley?' Ik kijk naast me en zie James me met een grote grijns aankijken. 'Nu nog niet, maar zeker wel over een paar jaar,' grijns ik en hij komt dichterbij. 'Wel met mij hoop ik,' fluistert hij streng. Ik zie hem schuin glimlachen. Ik knik. 'Ja natuurlijk,' zeg ik overtuigd.

Alleen weet ik niet of dat ook gaat gebeuren...

Dit was deel 1 van: English Love. Ik ga hierna verder, maar het kan zijn dat dat nog even duurt.

Xx- Dana

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 30, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu