POV Riley
Ik gooi mijn kluisje dicht en loop naar de uitgang. Ik zie James er praten met wat vrienden. Daniel en William staan er ook bij. Ik zucht en loop er naar toe. Ik ben altijd bang dat James stoer gaat doen als hun erbij zijn, maar ik mag hem wel een beetje vertrouwen.
'Hey,' zeg ik. James kijkt om en glimlacht. 'Hey babe,' grijnst hij en drukt een kus op mijn lippen. Waarom hij maar blijft grijnzen snap ik niet. Waar is zijn stralende glimlach gebleven? Ik vind die tientallen keer mooier.
Ik zucht zonder het door te hebben en wacht tot James klaar is. Ze zijn gewoon een gesprek aan het voeren. Ik kan nu de bitch uithangen en weg lopen, maar zoals ik zei, lijkt me dat er bitchy. Ik heb alleen geen zin om hier bij te staan wachten. James kan dat ook bedenken...
'Hey, ik ga vast naar huis. Haal je me daar anders op?' vraag ik James. Hij kijkt me vragend aan. 'Hoezo ga je naar huis?' vraagt hij en draait naar me toe. 'Kan ik nog even wat spullen pakken en zo,' zeg ik. Hij fronst even en knikt dan.
Hij drukt een vlugge kus op mijn lippen en gaat dan al weer verder met zijn vrienden. Ik zucht en loop weg. Ik loop richting huis en er gaan wat verschillende gedachtes door mijn hoofd.
Waarom deed James zo kortaf? Lijkt het allemaal zo of doet James echt raar? Ik voel me nu echt een over-dramatisch meisje... James zou zich zeker afvragen wat er aan de hand was.
Ik gooi mijn tas in de hoek van de gang en stop met lopen. Het is verdacht stil hierzo... 'Aiden? Mam? Pap?' roep ik. Geen antwoord. Dat betekent dat ik alleen thuis ben!
Ik denk dat dat van James nog wel even gaat duren, dus doe ik keihard mijn favo nummer op (media) en zing ik luidkeels mee terwijl ik mijn wiskunde pak. Ik ga naar beneden en ga naar de keuken. Half dansend pak ik een Oreo. I love those.
Ik draai me om en zie James staan. Hij grijnst breed en ik schrik zo erg dat ik mijn Oreo in de lucht gooi en gil. Ik vang hem gauw weer op en kijk James boos aan. 'Moest dat?' vraag ik boos.
'Je kan mooi dansen,' grijnst hij en komt dichterbij me staan tot hij mij heeft opgesloten tussen zijn lichaam en het aanrecht. 'Hoe je met je heupen draait...' fluistert hij hees in mijn oor. Ik krijg er kippenvel van en loop helemaal rood aan.
Ze hand legt hij op mijn rug, onder mijn shirt. Hij gaat met zijn vinger over mijn ruggengraat omhoog en er volgt een rilling waar zijn vinger loopt. Ik voel dat hij kusjes drukt onder mijn oor naar beneden. Bij mijn schouder en hals voel ik mijn benen iets zwakker worden.
POV James
Ik zie en voel hoe ze op me reageert en ik wordt er zo blij door. Ik voel hoe haar handen zich om mijn armen klemmen als ik begin te zuigen op een stukje huid. Een kreun verlaat haar mond, waardoor ik haar nog meer wil. Als dat al mogelijk was...
Als ik klaar ben, ga ik naar haar lippen en zoen ik haar. Ik voel hoe ze haar armen om mijn nek slaat. Haar shirtje gaat er wat van omhoog. Ik maak er mooi gebruik van en voel haar lichaam. Ik kneed in haar heupen en maak tekeningetjes op haar rug.
Ze trekt terug en we leunen met onze voorhoofden tegen elkaar. Ze ademt wat gehaaster. 'Nu ziet iedereen dat je van mij bent,' zeg ik met een schuine lach. Ze kijkt me fronsend aan. Ik tik op haar hals. Ze gaat van me af en loopt naar een spiegel. Ik ga naar haar toe en zie haar met open mond naar de spiegel staren.
'James!' zegt ze boos, maar toch zacht lachend. Ik ga achter haar staan en sla mijn armen om haar heen. 'Ga je mee naar mij?' grijns ik. Ik pak haar hand en trek haar mee.
JE LEEST
English love
RomantikVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...