Hoofdstuk 35

3.6K 100 9
                                    

Zoetsappig hoofdstukje.
hahaha.

POV Riley

Ik voel hoe hij me stevig vasthoudt onder de zoen. Het voelt zo goed aan, maar aan de ene kant mag ik dit niet doen. Ik zou dan fel tegen mijn vader en broer in gaan. Mijn moeder zou het niet zo erg vinden.

Ik duw mezelf dichter tegen hem aan en voel zijn handen om mijn heupen. Hij tikt me op en legt me op het aanrecht. Hij gaat tussen mijn benen staan en voel een glimlachje tegen mijn lippen.

Hij laat mijn lippen even los. 'Wauw,' zucht ik zacht. Het liefst zoen ik hem weer. Het liefst... 'Moet je nog pizza?' vraagt hij terwijl onze voorhoofden tegen elkaar leunen. Ik kijk hem aan vanonder mijn wimpers.

Ik druk mijn lippen op de zijne. Ruw, dwingend, maar liefdevol. Hij drukt zijn vingers in mijn heupen en een kreun verlaat mijn mond. Hij tilt me op en tilt me mee de trap op. Het bloed in mijn lichaam speelt een race met elkaar. Ik voel hoe ik hem nog dichterbij wil trekken, maar dat is niet mogelijk. Hij houdt me al dicht tegen hem aan.

Boven gooit hij me zowat op bed en gaat hij over me heen hangen met zijn benen tussen de mijne.

Het besef komt nu pas binnen. Het besef dat wij zometeen seks gaan hebben. Hij weet nog steeds niet dat ik maagd ben. Ook al ben ik maagd, ik wil het wel. Ik wou het met de perfecte jongen en op een speciaal moment. Maar nu wil ik het met hem, op dit moment. Ik weet niet of James de ware is. Ik weet wel dat hij nu voelt als de ware.

Hij verlaat mijn lippen en duwt kusjes over mijn hals en schouder. Hij zuigt zacht op een plekje waardoor er kippenvel over mijn lichaam loopt en ik een zachte kreun niet kan onderdrukken.

'James,' zeg ik zacht en met bijna geen adem. 'Ja,' zegt hij bij mijn oor, terwijl hij kusjes blijft planten. 'Euhm,' zeg ik zacht. Hij kijkt me aan, recht in mijn ogen. 'Wordt dit je eerste keer?' vraagt hij voorzichtig. Ik knik beschaamd en probeer onder zijn blik weg te komen.

'Wil je het nu?' vraagt hij. Ik knik gelijk. Hij glimlacht. 'Dan zou ik zacht doen,' grijnst hij. Ik begin als en gek te blozen. Ik voel zijn lippen weer op de mijne. Dit keer zachter dan de vorige keren. Zo'n zoen die je de hele dag lang op je lippen wilt voelen.

De zoen wordt steeds wilder, ruiger en met meer passie. Ik voel zijn handen over mijn lichaam glijden. Langzaam, alsof hij elke detail wilt voelen. Hij gaat met zijn handen onder mijn trui en draait rondjes om mijn navel. Hij trekt mijn trui in een snelle beweging uit.

Ik had geen bh eronder aan, dus ziet hij gelijk mijn borsten. Ik bijt ongemakkelijk en onzeker op mijn lip. 'Damn,' fluistert hij in mijn oor en drukt weer kusjes over mijn lichaam. Hij gaat meer naar beneden en raakt elk stukje huid.

Ik heb het gevoel alsof hij overal waar hij komt een klein vlammetje achterlaat. Alsof zijn lippen gloeiend heet glas is. In een makkelijke beweging is ook mijn joggingsbroek uit. Zijn vingers gaan richting mijn slip en zijn vingertoppen steken erin.

'Weet je het zeker?' vraagt hij en ik knik. Hij trekt hem uit en bekijkt me nu ik helemaal naakt ben. Ik ben onzeker en nerveus dat hij me niet mooi vindt. Zijn handen glijden langs me heen naar beneden.

'Kijk niet zo sip. Je bent prachtig,' zegt hij grijnzend. Ik bloos en glimlach naar hem. In een snel tempo trekt hij zijn shirt, broek en boxer uit. Ik ben even verbaasd over zijn snelheid en durf eerlijk gezegd niet te kijken. Zijn vinger laat me recht in zijn ogen kijken en hij komt langzaam dichterbij. 'Ik hou van jou,' fluistert hij en ik grijp het laken vast.

English loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu