POV Riley
Ik hoor hem zuchten. 'Het spijt me,' zegt hij zacht. Bijna fluisterend. Ik kijk voorzichtig op. 'W-wat?' vraag ik zacht. 'Het spijt me. Ik wil je niet kwetsen, maar ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan,' zucht hij en stapt iets van me af. Ik stap een stap naar voren.
'Wat bedoel je. Waar weet je niet mee om te kunnen gaan?' vraag ik voorzichtig. Hij kijkt me aan. 'Jij bent die "superhero",' fluistert hij. Mijn hart stopt even met kloppen en ik kijk hem alleen aan.
Hij zucht en kijkt weg. 'Maar ja,' zegt hij en wilt weg lopen. 'James, wacht,' zeg ik. Hij stopt en terwijl ik naar hem loop draait hij zich om. Ik kom bij hem aan. Mijn hand leg ik op zijn wang en ik kom langzaam erg dichtbij hem.
'Wat zie je als je naar mij kijkt?' vraag ik zacht. Voor zijn lippen. 'Alles waar ik naar zoek,' komt er naar een tijdje zuchtend op. Gelijk druk ik mijn lippen op die van hem. Hij gaat erin mee en slaat zijn armen om mijn middel. Hij trekt me dichterbij. Alsof ik niet weg mag.
De zoen is anders dan alle anderen. Hij is vol passie en warmte. Het is er één waar je nooit uit wil. Er rolt een traan over mijn wang. Dit is alles wat ik ooit wou. Bij hem zijn. Hier op dit moment voel ik me zo gelukkig. Elk lichaamsdeel trekt zich naar hem toe. Elke cel in mijn lichaam zoekt contact.
Zijn woorden klonken zo terecht. Ze klonken wanhopig en gemeend. Of ik het moet vertrouwen, weet ik niet, maar ik kan nu niks anders.
Ik hoor wat geroezemoes en trek terug. Ik kijk James aan. De rest is één grote waas geworden. Hij haalt één arm weg om mijn traan weg te vegen, maar ik voel hem al gauw terug komen. Alsof hij als een magneet terug wordt getrokken.
'Alsjeblieft, verlaat nooit meer mijn zijde. Wees mijn vriendin of hoe dat ook heet,' fluistert hij. Ik knik. 'Beloofd,' zeg ik glimlachend. Hij trekt me nog wat steviger tegen hem aan en ik leg mijn hoofd tegen hem aan.
'Aawh, mijn tortelduifjes,' hoor ik Alissa's stem zeggen. Ik kijk op en zie heel wat leerlingen. Ze staren ons met open mond aan. Ik maak me ietsjes los van James, maar hij houdt me vast met één arm. Ik glimlach naar hem.
'Wauw,' grijnst William. 'Niet eerlijk zijn tegen ons, maar wel tegen baar,' zegt Daniel nep overstuur. James lacht. Ik kijk naar zijn glimlach. De leuke twinkel in zijn ogen zijn terug.
'Heb je nu al genoeg gehad van die bitch? Dan kan je met mij mee voor het echte werk,' zegt iemand en ik zie een Candy naar ons toelopen. Hij duwt me van James af. 'Wat doe je?' vraagt James. 'Ik ga jou verwennen, kom je?' Even voel ik een jaloerse steek door me heen gaan. Ik kijk de andere kant op.
'Nee, en ik heb nog geen genoeg gehad van haar. Nog lang niet,' grijnst James. Ik loop rood aan. 'Pardon?' vraagt Candy. 'Je hoorde me wel,' zegt James. 'Maar je kan er toch wel meer tegelijk,' zegt Candy lachend. 'Nee,' zegt James.
Je wilt niet weten wat voor een gelukkig gevoel me overspoelt dat hij op deze vraag "nee" antwoord. Helemaal om hoe ze hier te werk gaan. James negeert Candy en loopt naar mij en zo.
'Gaan jullie mee?' vraagt hij met een schuine glimlach. Ik glimlach naar hem. 'Ik en Alissa hebben een andere les,' zucht ik. 'Maakt niet uit, zie ik je na school?' vraagt James me. Ik knik. 'Ja,' zeg ik. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en zie hoe hij en zijn vrienden weglopen. Ik kijk Alissa aan die me grijnzend aankijkt.
'Jullie passen perfect bij elkaar,' verzucht ze. Ik glimlach breder. 'Denk maar niet dat dit zo blijft. James zou een keer breken. Hij heeft ook zijn behoeftes nodig,' grijnst Candy. 'Ja dus? Hoezo zou Riley dat niet kunnen geven?' vraagt Alissa. 'Omdat ze nog een maagd is,' grijnst ze en ik kijk beschaamd weg.
JE LEEST
English love
RomanceVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...