Ik heb nog geen schema zeg maar met updaten. Ik update meestal tussen de twee en drie dagen en soms na één dag al.
POV James
De hele dag vliegt het door mijn gedachte. Die ene vraag. "Waarom hielp ik haar?" Ik snap het ook echt niet. Ze is koppig, irritant, moeilijk, slim, knap, aardig. Wacht ik ga naar de goede dingen.
Ik trap hard tegen de bal. Ik word gek van mijn gedachtes. Ze gaan alleen maar naar haar. En het wordt niet al veel beter als ze de gymzaal in loopt. Iedereen draagt hartstikke korte kleren, maar zij draagt iets moois, modieus en simpels.
Ondanks dat zie je haar figuur heel erg goed. Mooie, gespierde benen, prachtige, goedgevormde rondingen...
Ik moet echt stoppen. En dat doe ik maar op één manier. Ik loop op Candy af en trek haar mee. 'Wat doe je?' vraagt ze giechelend. 'Zie je vanzelf,' grijns ik net voor Riley's neus.
Even kruizen onze ogen, maar ik zet toch door en ga met haar de gymzaal uit.
POV Riley
Ik zie hoe James me bekijkt. Hij neemt zijn tijd er wel voor en ik voel me best ongemakkelijk. Hij lijkt wel te zuchten en loopt dan weg. Ik luister half naar Alissa en zie op een gegeven moment dat hij langs loopt met die Candy. Hij kijkt me recht in de ogen en loopt dan door.
Geloof het of niet, maar ergens voel ik het. Ergens. Waar weet ik ook niet. Het lijkt alsof mijn hele lichaam een grote doos is, en er op een random plek vuur ontstaat. Geen fijne vuur die je een huivering geeft, maar een pijnlijk brandende vuur.
'Riley?' Ik kijk op en zie Alissa me aankijken. 'Wat?' vraag ik. 'Ik vroeg of je me zaterdag wilt helpen voor die date met Aiden,' zegt ze. 'Ooh natuurlijk, dan vertel ik ook wel gelijk wat je niet moet doen,' zeg ik. Ze knikt.
Mijn glimlacht verdwijnt weer en na een snelle blik op de deur, ga ik zitten op de bank. 'Riley?' Ik kijk op en zie Alissa me met een bezorgde blik aankijken.
'Ja?' vraag ik. 'Is er iets tussen jou en James, beide doen jullie raar en hij kijkt je vaak aan,' zegt ze. Ik voel iets raars binnenin daar haar woorden.
'Nee, hoezo?' vraag ik. 'Gewoon, ik weet niet hoe het gaat met dat geven om if verliefd zijn en zo, maar ik heb het gevoel dat het tussen jullie twee speelt,' zegt ze.
Ik sta gelijk op. 'Nee, nee echt. Ik voel niks voor hem, ben niet verliefd en geef niks om hem,' ga ik in de verdediging. Ze knikt en glimlacht. 'Oké, dan weet ik dat,' zegt ze. Ik glimlach ook is en dan moeten we allemaal op de bank zitten.
We gaan kickboksen. Eerst gaan we even stretchten en daarna moet je tweetallen maken.
Het duurt zo lang dat wanneer we gaan stretchen, James en Candy al weer terug zijn. Zijn blik gaat is naar mij, maar ik negeer hem en ga staan.
Hij staat achter me, jammer genoeg, en Alissa staat naast me. We doen wat dingen wat allemaal erg easy zijn. Ik zat altijd op turnen, tot mijn 15de.
We moeten naar voren en onze tenen aanraken. Dit gaat gemakkelijk, maar ik zie dat er een boel zijn waarbij het niet lukt.
'Oké, nu zo ver als je kan de split,' zegt de vrouw. Volgens mij is dit geen stretchen meer, maar meer flexibiliteit testen. Ik glij in een split zie Alissa me aankijken, alsof ik een spook ben.
'Kom op sweetie, zakken,' grijns ik en ze schiet in de lach. Ik moet ook lachen en ga al helemaal dood als ik haar zie struggelen. Het is best stil geworden en je hoort ons dus donders goed lachen.
'Gaat het goed? Moore en Parker, Uhm Walker bedoel ik,' roept de docent. Alissa begaat hem nu echt en ik loop ietsjes rood aan. James en ik kijken elkaar even aan en ik schiet weer in de lach.
'Oké, nu de spagaat,' zegt de vrouw en vanuit mijn zit positie maak ik de spagaat. 'Jij bent echt te flexibel,' zegt Alissa. 'Handig als je turnde en zo,' lach ik. 'Ja klopt, had jou eigenlijk niet als een turn typje gezien,' lacht ze. 'Ben ik ook niet. Ik haatte het, maar moest naast boksen nog een sport doen,' grijns ik en dan horen we dat we mochten gaan sparren met onze tweetal.
JE LEEST
English love
RomanceVERVOLG OP TRUE LOVE Je kan dit boek lezen zonder true love, maar je zou sommige dingen niet snappen... Wanneer Riley verhuisd met haar familie naar Engeland, had ze geen flauw idee dat het daar zo anders zou zijn. Het 17-jarige meisje valt erg op m...