19

17K 1.2K 41
                                    

"Ne?"

"Ya ben cidden anlamıyorum. Tek kelime etmedin, tek kelime Çağan. Olmamış gibi davranmak bu kadar mı kolay?"

Kendimi açıklayabilmem için girdiğim şoktan çıkmam lazımdı önce.

"Ne zaman hatırladın?"

"O akşam." Bir adım geri gidip kollarını kavuşturunca arabadan ceketini alıp ona uzattım.

"Bir anda oldu ve karşılık verdin Azra."

"Sarhoştum Çağan!"

"Ama bu istemediğin anlamına gelmez kafan o kadar karışık değildi. Neden kaçıyorsun?" Etrafta gezdirdiği bakışlarını yakalayamayacağımı anlayınca belinden tutup kendime çektim.

"Bak buradayım, karşında. Bağırmak mı istiyorsun bağır. Kızacak mısın? Kız. Tek kelime etmeyeceğim söz. Ama böyle kırgın bakma dayanamıyorum."

"Bir sürü yalan. Hem bana yalan söyledin hem ailene."

"Hayır sana hiç yalan söylemedim." Kafasını iki yana sallayıp kollarımdan kurtulmak istediğinde izin vermedim.

"Nasıl söylemedin?"

"Azra sana hiç yalan söylemedim yemin ederim. Sadece onu anlatamadım, yani ne tepki vereceğini bilmiyordum sonuçta."

Sinirle bana bakıp omzuma geçirdi küçük yumruğunu.

"Ailenin beni sevmesini sağladın, sayende aileme yalanlar söylüyorum ve hiç yoktan annemle tanışmak zorundasın. Cidden sayende yaşadığım sorunların farkında mısın?"

Annesiyle mi tanışacaktım? Kabul.

"Ne zaman tanışmak istiyor."

"Cidden buna mı takıldın?"

"Evet çünkü ben senin aksine sana önem veriyorum Azra. Her şeye baştan başlamak istiyorum. Bunları sana yazdım zaten."

"Evet her şeye baştan başlar iki iyi ev arkadaşı oluruz." Alayla gülüp ellerini çırptığında onu kendime iyice çekip dudaklarının üstüne fısıldadım.

Bu dudaklar benim sonum olacaktı.

"Her şeyden kastım kesinlikle bu değil Azra Işık. Ben her şeye sıfırdan başlamak istiyorum aramızdaki ilişkide dahil." Nefesini tuttuğunu fark edince tek elimi yanağına çıkarıp okşadım.

"Nefes al Azra. Ve lütfen artık farkına var, benim farkıma var." İki adım geri çekilip kollarımdan kurtulunca mırıldandı.

"Eve gitmek istiyorum."

Pekala gidelim bakalım.

Ama bende Çağansam bu konunun böylece kapanmasına izin vermezdim.

Sadece bu konuşmaya bir bölüm yazmak istedim. Çünkü sanırım şimdi onlar için bir şeylerin başladığı gün.

PERESTİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin