Heyecanla Yüzbaşını izlerken elimi mısır kasesine daldırdım."Ağzını kapa ağzını."
"Bu adama bayılıyorum sessiz ol."
"Anladık onu zaten." Gözlerimi devirip kolamdan bir yudum aldım.
Ohhh gelsin kilolar.
Filmin sonu geldiğinde merakım iyice artarak kalktım yerimden.
"Şimdi ikinci filmde ne olacak? Ayrıca ne zaman çıkacak öf beklemek çok yorucu."
"Sanki beklerken taş taşıyorsun Azra. Fragman gibi bir şey verdiler ya sonunda."
Kafamı sallarken beni belimden itekliyordu. Halbuki hızlı yürüyordum ama arkadaş aceleci.
Otelin içindeki sinemada olduğumuz için asansörlere yöneldik.
"Ne yapacaksın şimdi?"
"Üstümü değişir Sıla'yla yemeğe ineriz. Sen?"
"Arkadaşlarım burada yanlarına gideceğim." Kafamla onayladım hemen. Ay gitsindi zaten..
Gına gelmişti bana.
Odamın kapısını açıp içeri girdiğimde kendimi yorgunlukla yatağa attım. Yemek saatine kadar kestirebilirdim sonuçta değil mi?
Gürültüyle çalan kapı uykumun içine ederken yerimden homurdanarak kalktım.
"Ne var?"
"Kızım yemeğe geç kaldık ya niye uyandırmadın beni?" Sıla kafasını kapının kenarına yaslarken esniyordu.
"Uyuyordum çünkü . Saat kaç ki?" Ya ben acıkmıştım nasıl kaçırırdık yemek saatini?
"11. Maşallah dana gibi yatmışız."
İkimizde içeri geçerken "Etrafta restoran falan vardır illaki. Otel neden bir saatten sonra yemek vermiyor ki garip?" Diye mırıldandım.
"Garip ama kural gibi. Yapacak bir şey yok. Birkaç kilometre uzakta restoran kulüp karışımı bir yer varmış. Gidelim mi?" Telefonundan yer bakan Sıla bana dönünce dudağımı büktüm.
Dönüp yatağıma baktım. Açıkçası aç yatıp sabaha kadar dayanabileceğim bilsem gitmezdim.
Ama ne yazık ki karnım açken uyumam imkansızdı. Ve dolaptaki çikolatalar beni doyuramazdı.
"Gidelim." Sıla anında ayağa kalkınca "Üstünü giy beş dakikaya kapıda buluşuyoruz." Diye seslendim ona.
Odadan çıkmaya yakınlaştığında mırıldandı.
"Tamam gidiyorum işte."
Dolaba yönelip yırtık kotum ve siyah sporcu atletimi çıkardım. Üstüne de kot ceket giyecektim tamam işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERESTİŞ
ChickLit"Ben hayatta seninle aynı evde kalmam!" burnumu havaya dikip sinirle söylendim. Saçımı başımı yolacaktım şimdi sinirden. "Bende sana çok meraklı değilim ama mecburuz." Ya da bir dakika neden onun saçını başını yolmuyordum ki? ©️Tüm hakları saklıdır.