Finale son 1 2 3
Benden bu kadar kısa sürede bölüm beklemiyordunuz değil mi? Hem de çok uzun yazdım he.
Satır arası yorumlarınızı dört gözle bekliyoruuum
Sıla'nın çektiği fotoğrafa gülüp merdivenlerden inmeye devam ettim. Asansör dolu olduğu için merdivenleri tercih etmiştik.
"E şimdi evleniyorsunuz yani?" Heyecanla bana dönünce kaşlarımı kaldırdım.
"Ya bilmiyorum teklifi etti sonra dedi ki böyle de çok basit oldu, bir yüzük alsaydım keşke." Gülümseyip o telaşını hatırladım. O kadar tatlıydı ki..
"Sen ne dedin?"
"Ne diyeceğim zaten kabul edecektim, yüzüğe gerek olmadığını söyledim."
"Sonra ne oldu?" Nefesimi üfleyip o arabanın kilidini açarken yerime geçtim.
"Sonra sarılıp uyuduk Sıla, ne olacak başka?"
"Ya şimdi evleniyor musunuz evlenmiyor musunuz ben hiçbir şey anlamadım?"
"Ben kabul ettim ama Çağan takıldı bir kere. Aklına başka bir şey gelmiş gibiydi. Yüzük alıp tekrar teklif edecek sanırım." Sıla arabayı çalıştırıp annemlerle buluşacağımız modacıya hareket ederken kafamdaki bereyi çıkardım.
"Adam sana nasıl aşıksa artık divane olmuş ne yapacağını şaşırdı." O gülerken gülümseyip camdan dışarıyı izledim.
"Ben de onu seviyorum, şimdiden özledim. Evde ne yapacak tek başına?"
"Çocuk değil Azra, kocaman adam. Hem bırak birbirinize zaman verin özledikçe ilişkiniz canlı kalır."
"Konuştu yine aşk profesörü."yanağını sıkıp keyifle baktım ona. "Anlat bakalım bu İlker'le ne bu samimiyet?"
"Ne samimiyeti? Yok öyle şey uydurma."
"O yüzden mi seni ailesinin dahi olduğu geceye davet etti." Gözlerimi kısıp ona bakınca yamakları pembeleşti.
"Ya Sıla! Çok tatlısınız." Kıkırdayıp soğuk ellerimi klimaya tuttum.
Havalar bir nebze daha soğuktu sanki. Bu gece çok üşümemeyi istiyordum sadece.
"Aramız iyi ama sadece dostuz yani daha fazlasının olacağını sanmam. Hastane zamanında sana ve birbirimize destek oluyorduk işte biliyorsun sen de. İlker çok göz önünde biri ben bu kadar olacağını tahmin etmiyordum."
"Sen bir de bu gece gör onları." derin bir nefes alıp arkama yaslandım. Çağan zaten yakışıklıydı e İlker'in de ondan geri kalır yanı yoktu ki ikisi birlikte olunca herkesin izleyeceği bir manzara doğuyordu haliyle.
"Valla Azracım Çağan sana aşık. Bugün de öyle bir elbise giy ki aklını başından al."
"Aynı şeyi senin için diyecektim. İlker iyi çocuk biraz durumunu göre hareket eden birisi ama ona karşı bir şey hissediyorsan eğer İlker'i etkilemen kolay. Zaten gözünün içine bakıyor çocuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERESTİŞ
Chick-Lit"Ben hayatta seninle aynı evde kalmam!" burnumu havaya dikip sinirle söylendim. Saçımı başımı yolacaktım şimdi sinirden. "Bende sana çok meraklı değilim ama mecburuz." Ya da bir dakika neden onun saçını başını yolmuyordum ki? ©️Tüm hakları saklıdır.