Probudile su me jake zrake sunca koje mi nisu dopuštavale da otvorim svoje oči. Osjetila sam ruke najljepšeg muškarca na svijetu oko mog struka. Jedva sam čekala da se muškarac pored mene probudi da osjetim okus najljepših usana. Kada sam se okrenula prema njegovoj strani obuzeo me je adrenalin. Jednostavno ga volim. Ne mogu živjeti bez njega. Jednostavno to nema smisla. Počela sam razmišljati o danu kada ćemo se vjenčati,imati svoju malu obitelj..more suze mi je počelo ići na lice. Osjetila sam njegove ruke,kako mi brišu suze koje se nisu zaustavljale ni seknude.
'Hej ljepotice,čemu ove suze?' Pitao me sa tužnom facom. Vidjela sam mu iskrenost u licu. Uvijek je bio iskren prema meni. A meni je ovo prvi put da plačem pred njim. Znam da sam glupa,ali jednostavno sam morala. Dirnulo me je u srce.
'Sjetila sam se naše budućnosti.' Rekla sam sa hrapavim glasom. Michael me je gledao sa Puppy faceom. Pošao me poljubiti,ali nas je prekinuo moj mobitel. Zvao nas je Niall Horan,moj brat. Da moj rođeni brat. Javila sam mu se na poziv,iako mi se nije dalo. On uvijek izvodi nekakve budaleštine.
'Ej broo!' Javila sam mu se sa sretnim glasom. Čula sam muziku i galamu. Na početku me nije dobor čuo,ali se na kraju poboljšalo.
'Ej sister,žalim da ti i Michael dođete kod mene da se malo zabavljamo. Ovdje su Calum,Ashton i Luke.' Govorio mi je to dok je pucao od smijeha.
'Okej,mi ćemo za pola sata biti tu.'
'Samo se požurite!' Prekinuo je vezu.
'Ej Michael,diži se idemo kod Nialla na party! Govorila sam mu,ali on je bio kao nadrogiran.
'Samo još deset minuta,molim te' I kao obično napravio svoj puppy face.
'Ni seknude,za pola sata moramo biti tamo!' Okej znam da sam malo glupa sa tim povišenim tonom,al njega je stvarno teško dići sa kreveta. Pospanko moj mali.
On je ustao i otišao do toaleta da se istušira. I ja sam također morala. Nisam htjela kratiti ni sekunde odmah sam otišla da se zajedno tuširam s njim. Pjevao je pjesmu "She look so perfect" Morala sam puknuti od smijeha. Jednostavno nisam mogla izdržati. Čuo me je i otvorio vrata od tuš kabine.
'Kojeg vraga ti radiš ovjde?' Upitao me je ono čudno. Nisam mogla odoljeti njegovo sexy tijelo. A o ostalom ne mogu ni pričati.
'Došla sam da se tuširam s tobom hih'
'Ajde upadaj!'
Kada sam ušla jednostavno me je privukao uz sebe i počeo mi davati stravstvene poljubce. Njegov jezik je polako počeo istraživati moja usta,isto kao i moj njegova. Njegova ruke se nalazila na mojoj stražnjici,dok je svakim svojim pokretom pritiskao. Počela sam davati malene izdahe,što je njega još više napalilo. Voda iz tuša je ulazila polako u naša usta i između nas. Adrenalin nas je polako vodio na ono najgore. Trenuci su polako prolazili sa njegovim neodoljivim crvenim usnama. Meni se napokon uključio mozak te sam se sjetila da moramo ići kod Nialla.
'Hej..dosta..moramo ići kod Nialla.' Rekla sam i dalje se nastavila ljubiti.
'Okej,ajmo prestati.' Ali naše usne su i dalje bile spojene.
Polako sam se odvojila od njega. On me i dalje držao za jedan bok.
Prebrisla sam se ručnikom i izašla iz kupaonice. Otišla sam do ormara da vidim šta ću obući. Tako je i Michael postupio. On je obukao bijeli maj'cu AC DC i crne uske hlače,ja sam obukla maj'cu sa natpisom "bad girl" koja mi je bila samo do pupka,i crne uske hlače.Nismo išli autom jer je Niallova kuća bila odvojena od nas možda nekih dvije minute. Nismo još dobro ni izašli odmah su nas paparazzi dočekali na kapiji. Počeli su nas ispitivati kako nam je u vezi,da li smo zajedno izgubili nevinost...Michael je samo govorio da,da,da,da,da..Jedva smo se provukli i pobjegli taksijem. Morali smo. Stigli smo do Nialla. Odmah nas je dočekao na vratima.
'Ali smo se načekali..' Rekao je Niall umornim glasom.
'Sorry brooo,imali smo mali susret sa paparazzima.' Rekla sam mu malo ozbiljnim glasom.
Michael i Niall su se pozdravili. Ono prijateljski,kako to muški već rade. Niall nam je dao znak da uđemo u kuću. Tamo su nas čekali Calum,Ashton i Luke. Muzika se čula na sve strane. Plesali su,ludovali,jeli,pili,svašta tako. Tako smo ja i Mikey s njima. Odlučili smo da igramo istine i izazova. To igramo već nekih 10 minuta. Ispalo je da mene pita Calum.
'Istina ili izazov?' Pitao me sa svojim slatkim glasićem.
'Izazov' Promrljala sam.
'Poljubi Ashtona!' Rekao je sav u smijehu.
Nije mi to bio nekakav problem. Vidjela sam ljubomoru u Michaelovim očima. Ali izazov je izazov. Poljubila sam ga u obraz. Mali centimetar je falio da ga poljubim na kraj usnice. Ali ipak ja samo Ashtona smatram najboljim prijateljem. Svi su govorili ono "oooo op op" osim Mikeya. Logično da je ljubomoran. On želi da je budem samo njegova. Što i jesam zapravo. No to smo malo zanemarili i krenuli dalje. Ispalo je da ja pitam Mikeya.
'Dušice,istina ili izazov?' Malo pažnje! Možda i neki ne znaju da smo u vezi xd
'Istina.' Rekao je malo ozbiljno.
'Da li si ljut na mene,jer sam poljubila Asha?
'Da.' Samo mi je odgovorio kratko i jasno.
'Mikey mi smo samo best friends,nemoj da misliš da je tu šta ozbiljno' Rekao je sa svojim neodoljivim glasom. Pa šta je sa mnom? U mene ovdje svi imaju neodoljiv glas. Oh God osjećam leptiriće u stomaku. Onaj Luke je tako sexy. Dok smo ovdje stalno gleda u mene. Ima tako neodoljive plave oči,a o pirsingu na usnama da ne govorim.
Morala sam ići do toaleta. Ustala sam ponijela torbu sa sobom i otišla da malo popravim šminku i da izvršim nuždu. Odjednom su se otvorila vrata. A na vratima je stojao čovjek iz mojih snova.