Konečně jsem došel domu a rovnou pádil do koupelny. Bydlím sám v menším bytě. Babička s dědou mi ho koupili než umřeli. Docela mi chybí...
V koupelně se svleču a dám si rychlou sprchu. Po sprše si obmotám kolem pasu ručník a jdu do pokoje pro čisté a hlavně SUCHÉ věci. Obleču se a sednu k telce. Pustím si film Venom a sleduju. Asi po deseti minutách sledování se ozve zvonek. Neochotně vstanu a jdu otevřít. ,,Dobrý den vy jste pan Misaki?,, koukám na něj jako na přízrak. ,,A-Ano, ale já si nic neobjednal.'' kurýr koukne do papírů ,,Tohle je od pana Rohlíka. Bohužel jiné jméno tu neni. Máte tu i vzkaz.'' koukám na něj opravdu jak na ducha. On to fakt koupil?! ,,Už se na mě nezlob a doufám že ti i to druhý udělá radost.'' přečte vzkaz kurýr a dá mi desky, které podepíšu a on s poděkováním odejde. Dvě věci?
Sednu si do obýváku a otevřu první balíček ,,Do psí prdele! To si dělá kurva prdel?!'' řvu na celý byt. On tu hru fakt koupil...
Poděkoval bych mu, ale jaksi mám zničený mobil. ,,A co je to druhý?'' řeknu si pro sebe a otevřu ho. ,,Hovno svatý!'' on se zbláznil. Ten druhý balíček byl úplně nový mobil.
Uživatel/ka Miki se připojil/aMiki : TY SI BLÁZEN!!!
Lumi : Co se děje?
Lumi : Proč jsem blázen?Miki : Nový mobil?!
Miki : Nová hra?!
Miki : TOLIK PENĚZ V PRDELI!!!
Lumi : Takže ti to už dorazilo.
Lumi : Jsem rád, že se ti to líbí. ^^
Miki : Líbí?! Ty si opravdu blázen...
Lumi : ^^
Miki : Jak si věděl, že mam rozbitý mobil?Lumi : Park. Viděl jsem tě spadnout do vody :-)
Miki : Blázne...
Lumi : Promiň lásko, ale musím jít. Šofér na mě už čeká a jedu navštívit známého.
Lumi : Pak ti napíšu <3Miki : A-Aha... tak ahoj...
Miki : A vyprošuju si to lásko ._.
Lumi : A já doufal, že se po těch dárcích budeš líp opracovávat :D
Miki : Mě si nekoupíš :)Uživatel/ka Lumi se odpojil/a
Miki : Moc ti děkuji Lumi. Je mi fakt trapně...
____________________________
Ahoj... prvně - děkuju za odezvu. Jsem za to ráda.
A opravdu mě těší že si to někdo přečte i v 6:10 xD , když jsem to viděla tak jsem si hned řekla ,,To je někdo už vzhůru?!'' :D já jsem noční tvor (jasně Noriko jsi noční tvor). Takže vám moc děkuju <3
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)