Rozhodl jsem se, že mu koupím velkou Milku a Merci. Pro jistotu ještě mám pralinky. Snad mu bude chutnat. Pomalu otevírám dveře od mé vily a hned mě vítá Blue. ,,Neříkal jste náhodou odpoledne?'' mno... řekněme, že jsem se nemohl dočkat. ,,Kde je?'' zeptám se a sundavám si sako. ,,Ještě spí a vypadá to, že bude spát ještě dlouho.'' odpoví mi. Hold kdo si počká ten se dočká. Nevidím ho poprvé, ale cítím se jako by to bylo rande na slepo. Nedočkavost, zvědavost a obavy ve mě vyhrávají. Položil jsem dárky pro Misakiho na stůl v obýváku a z jedné velké tašky vytáhl něco pro Blua. ,,Viděl jsem to tam a nemohl jsem odolat.'' podal jsem mu tašku a on jako vždy hned vybaloval. Občas si přijdu, že vychovávám malé dítě. Koupil jsem mu nový náramek s lebkou, obal na mobil, voňavku a novou zbraň. ,,Jo a tykej mi. Jsme nejlepší kámoši, ne?'' jen co jsem to dořekl otočil na mě tu svojí hlavu a slzy mu tekly po obličeji. Povzdechl jsem si a poplácal ho po rameni. ,,Děkujuuuuu!'' rozbrečel se naplno. Nikdy nepochopím proč u dárků tolik bulí. Možná to je tím, že nikdy si nemohl dovolit takové dárky, protože se musel starat o jeho nemocnou maminku. Chudák teta...
Probudil jsem se a promnul si oči. Uf... tohle je už realita. *cink* jen vstanu a už otravuje někdo.
Lumi : Jsi vzhůru?
Miki : Jo jsem...
Lumi : Tak pojď dolu
Miki : ?
Lumi : Do obýváku...
Miki : Proč?
Lumi : Něco tam máš
Miki : O-OkaVstal jsem a šel rovnou do obýváku. Měl jsem na sobě spodní prádlo a dlouhatánskou košili, která mi byla až po kolena. Neptejte se kde jsem ji vzal. Dlouhá story. Jdu tempem alá želva. Pomalu se plazím a před obávýkem se zastavím. ,,Miki!'' zakřičí někdo a už mě ta osoba objímá. Stojím jako sloup a mám pocit, že jsem se hooodně rychle probral. Ta osoba mě pustí a konečně si ji mohu prohlédnout. ,,Kdo to je?'' zeptám se Blua a ten se hned začne hlasitě smát. Nechápavě kouknu na něj a na tu osobu předemnou. ,,Myslel jsem si, že víš jak vypadám.'' ten hlas... někde jsem ho už slyšel... ,,L-Lumi?'' zašeptám a on jen kývne v souhlas. Okamžitě si vybavím jak se ke mně vloupal a zamračím se na něj. ,,Něco jsem ti dovezl.'' řekne a podá mi tři tašky.
_________________________
Tak je to tuuu!
Lidi ještě jsem vám chtěla říct jednu důležitou věc... Prvně... moc si vážím vaší podpory a hvězdiček, ALE když mi hodnotíte příběhy ve 2 ráno a mě tu hraje z toho mobil tak věřte, že nebudu moc nadšená, protože SPÍM. Moc vás prosím... prosím vás na kolenou *kleknu si* opravdu ne ve dvě hodiny ráno. Jinak vám moc děkuju, jste zlatí <3
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)