Pomalu jsem otevíral oči. Šíleně mě bolela hlava. ,,C-Co?!'' řekl jsem nahlas. Byl jsem nahý a za mřížema?! To co má kurva znamenat. Proč nás tu je víc?! ,,Pojďte tudy prosím. Dnes nám doručili nové zboží.'' řekl někdo z povzdálí. Uviděl jsem několik mužů jak si nás všechny prohlíží. Schoval jsem se do kouta a pozoroval je. ,,Tenhle je pěkný, kde jste ho vzali?'' zeptal se jeden muž mezi nimi. ,,Pan Lumex si ho dlouho vyhlížel. Prý je to kvalitka. Je to bojovník a divoch. Sice bude potřebovat skrotit, ale za to je jeho pozadí nedotčené.'' PROSÍM?! Tohle je co za blázinec?!!! ,,Kolik stojí?'' m-moment... jak jako stojím? ,,120 tisíc.'' to jako já stojím 120 tisíc? T-To budu prodán jako pana na š-šukání a uklízení? Spustil jsem slzy. ,,B-Blue p-pomoc..'' šeptl jsem si pro sebe a plakal dál. Ti muži odešli a došel ke mně ten prodejce. ,,Zítra si pro tebe ráno dojdou. Tady máš oblečení. Takový prachy za tebe... Goru má dobrej výběr.'' G-Goru?? T-Ten hajzl mě využil!!! Prvně mi píše... Já věděl že je to Lumi... VĚDĚL!!! Naštvaně jsem bouchl pěstí do podlahy. ,,Au...'' celkem to bolelo.
Nevim co to do mě vjelo, ale začal jsem si zpívat písničku Crazy in Love od Sofie :,,I look and stare so deep in your eyes
I touch on you more and more every time
When you leave I'm beggin you not to go
Call your name two, three times in a row
Such a funny thing for me to try to explain
How I'm feeling and my pride is the one to blame
Yeah, cause I know I don't understand''Chci umřít... Poprvé v mém životě co chci umřít. Je to lepší než být něčí hračka do postele. Pomalu jsem propadal zoufalství, když v tom se tam objevil Blue a několik dalších lidí. ,,Blue...'' zašeptal jsem. On ustoupil a k mřížim se postavil nějaký týpek. Byl fakt hezký... Otevřel mříže a vzal mě do náruče. Byl jsem hrozně vyčerpaný a stále nahý. Poslední co jsem slyšel říkal ten chlap co mě nesl. ,,Neboj se Miki. Od teď bude dobře.'' a na to jsem hned upadl do říše nevědomí. Do říše snů dá se-li to tak nazvat.
_______________________________
Eeee tak jsem se překonala a napsala jeden díl do zásoby...
Moc vám děkuji za všechny komentáře a podporu!
Jste prostě boží lidičky!
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)