,,Nemáš hlad?" zeptal se mě Blue. Na záchodě jsem to nějak zvládnul, ale byl to boj. ,,Něco bych si dal." aktuálně se nacházím v kuchyni. Nechci jenom ležet... Hádal jsem se s Bluem, protože on chtěl ať ležím, že se rychleji uzdravim. Jenže já to nevydržím. ,,Kde je vlastně Lumi?" zatím jsem ho tu neviděl. Blue se zasekl a potom pokračoval v přípravě jídla. ,,Něco si musel zařídit. Do večera by měl být zpátky." snad se nic vážného neděje. ,,Dobrou chuť." popřál mi Blue a já mu poděkoval za jídlo. ,,To he tak mof dobfý!" říkal jsem s plnou pusou. Nikdy bych neřekl, že mi bude chutnat slaná palačinky se sýrem, šunkou a salátem. Prostě yummy! ,,Díky, jinak ti psal Leo. Napsal jsem mu, že jsi nemocný." Leo mi psal? To se asi musel fest nudit. ,,Aha... Díky." dojedl jsem jídlo a hladil si bříško. Takhle jsem se nenajedl dlouho.
,,Ještě mi dej jednoho..." řekl jsem barmanovi a utápěl se v myšlenkách. Co když mě nebude chtít vidět? Co když jsem ho zklamal? Co když mi to vše vyčítá? Proč jsem se zamiloval...
,,Ahoj koloušku." řekl někdo zamnou. Byla to nějaká ženská s prsama velkýma jako kokos. ,,Co tu dělá někdo tak pohledný jako ty?" přisedla si ke mně. ,,Zapíjím smutek..." odpověděl jsem a hodil do sebe dalšího panák. ,,Můžu ti nějak pomoc? Udělám cokoliv a tím cokoliv myslím cokoliv" to poslední cokoliv mi pošeptala do ucha a sjela mi rukou do klínu. Nevím zda za mě mluvil či jednal alkohol nebo to, že jsem s nikym dlouho nespal, ale zaplatil jsem a šel s ní ven.,,To je vtipný!" smál jsem se jednomu filmu co pustil Blue. Myslím, že se to jmenovalo Agent v sukni. ,,A to tam nebylo to nejlepší" smál se semnou Blue. *cink*
Uživatel/ka Leo vám poslal/a fotku
Leo : To jsem teď vyfotil, když jsem šel kolem baru...
Leo : Musel jsem ti to poslat,,To si děláš..." ani jsem to nedořekl a rozplakal se. ,,Co se děje Miki?" propukl jsem v hysterický pláč. Podal jsem mu mobil a plakal dál. Myslel jsem si, že pro něj něco znamenám, ale asi jsem se spletl. ,,To je vůl..." slyšel jsem a Blue mě hned objal. Objal jsem ho také a plakal mu na rameni. ,,Miki, poslouchej mě. Já teď pro něj zajedu. Ty půjdeš hajat a zítra bude vše dobré, ano? Zajedeme nakupovat, bereš?" stále jsem plakal, ale kývnul jsem v souhlas. Blue mě uložil do mojí postele a odešel. Ještě jsem brečel asi 10 minut a pak vyčerpáním usl.
______________________________________
Tak žiju!!!!
Jen mě málem zajelo auto :D , ale žiju! :D
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)