44.

3.8K 229 12
                                    


,,Ach... moje hlava...'' hned po probuzení mě bolela hlava. Jediné co si ze včera pamatuju byla ta fotka a jak mě Blue ukládal do postele. Sedl jsem si na postel a mumlal si. ,,Co mám dělat? Srdce mě bolí, ale rozum říká, že mu mám odpustit. Vždyť spolu ani nejsme... Jsme jen... kamarádi.'' jen co jsem šeptl kamarádi tak mi ukápla slza. Nejspíš bude spát tak se půjdu obléknout a asi se dnes vypařím ven. Mohl bych zavolat Yukimu, ale ten bude se svojí holkou. Lea otravovat nechci a Blue musí mít taky svůj volný čas. Hold dnes budu sám. 
Vstal jsem a šel si dát sprchu. Teplé kapky vody mi stékaly po těle a zajížděly do záhybů mého těla. Musím říci, že se mi zde líbí, ale nemohu tu být věčně. Osprchoval jsem se a pak šel s osuškou kolem pasu do šatníku. ,,Počasí'' řekl jsem do googlu a hned se ozvalo, že dnes bude až 16 stupňů. ,,Tak to si asi vemu tohle tričko s těmahle kraťasema. Plus ještě sluchátka, protože hudba je život.'' říkal jsem si pro sebe. (Obrázky, aby jste byly v přehledu co na sobě má :D  Jinak Miki má hnědé vlasy a zelené oči ^^)

 (Obrázky, aby jste byly v přehledu co na sobě má :D  Jinak Miki má hnědé vlasy a zelené oči ^^)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Venku bylo šíleně hezky a v uších mi hrála písnička Replay a já prostě si musel broukat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Venku bylo šíleně hezky a v uších mi hrála písnička Replay a já prostě si musel broukat. Je opravdu nádherně. Všude děti s maminkami a zvířátka. Kytičky hrajou všemi barvami a a obloha je bez jediného mráčku. Mířil jsem si to na jednu louku co je dál od všech parků. Málo kdo tam chodí a je to supr. Neni to tam tak znečištěné. Přišel jsem na louku a padl do kytiček. ,,Bože miluju takovéhle počasí.'' řekl jsem si pro sebe. Sundal jsem si sluchátka, abych slyšel šum stromů, ale zaslechl jsem něco jiného.

______________________________
Gomen!!! Ja vím, že mě chcete zabít, že jsem nevydávala díly, ale pochopte měěěě. Ve škole hrůza, cvičit tanec na akademii a ještě chodit k doktorovi. 
Jo já vím jsem strašná... jen se vymlouvám :-D 
Prosím zabte mě aspoň s citem ^^
Budu se fakt moc snažit vydávat aspoň obden. 

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat