Konec

2.5K 178 63
                                    


Bežel jsem dolu otevřít a za dveřmi stála policie. ,,Dobrý den, můžeme dál?'' zeptali se a já kývl v souhlas. Co tu sakra dělá policie? ,,Vy jste někdo z příbuzných Lumiho Hasegawy?'' zeptali se opatrně. ,,Dá se to tak nazvat.'' odpověděl jsem a čekal co z nich vypadne. ,,Je nám líto, ale Lumi Hasegawa byl zabit. Dnes jsme našli jeho tělo pod mostem. Upřímnou soustrast.'' ne... tohle nemůže být pravda... Tohle neni pravda... 
Složil jsem se na křeslo a držel se za hlavu. Tohle se Miki nesmí dozvědět nebo na tom bude zas špatně. ,,Omlouváme se, ale už musíme jít.'' absolutně jsem je nevnímal a oni prostě odešli. Tohle nemůže být pravda. Lumi je... m-mrtvý?

Chtěl jsem si jít pro jídlo, ale někdo tam byl. Tak jsem jen poslouchal jejich konverzaci. ,,Dá se to tak nazvat.'' co se tu děje? ,,Je nám líto, ale Lumi Hasegawa byl zabit. Dnes jsme našli jeho tělo pod mostem. Upřímnou soustrast.'' c-což-že? L-Lumi je m-mrtvý? O-On mě opust-il?
Po tváři mi tekly slzy a já hned běžel do ložnice. ,,Ty si mě opustil!'' křikl jsem a propukl v hysterický pláč. ,,Říkal si, že mě miluješ a budeš tu vždy pro mě!'' křičel jsem. ,,Já bez tebe nemůžu žít...'' zlomil se mi hlas. Ne... Bez něho tu nebudu. Šel jsem do koupelny a vzal si žiletku. ,,Zbohem světe... Lumi, lásko... Jdu za tebou...'' s těmito slovy jsem si podřezal žíly a krk. Umřel jsem na vykrvácení a teď jsem konečně s Lumim.  Rok poté se zabil i Leo a po Leově smrti se zabil i Blue. Tohle byl náš příběh...

THE END

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat