Ruka šla skrz něj. O-Ona š-šla skrz něj. Tohle je blbý vtip. To tu jsem celou dobu s hologramem? ,,Co si sakra zač a proč vypadáš jako Lumi?!'' křičel jsem a držel si od toho odstup. Šíleně jsem se klepal. To-Tohle je špatný sen. ,,Byl jsem vytvořen Lumim. Jsem jeho hologram. Objevím se vždy, když nemůžu najít jeho signál.'' on ho vytvořil? Jaký sakra signál? ,,O čem to sakra mluvíš? Jak tě jako vytvořil? Jakej kurva signál?'' co to mele? ,,Vytvořil mě už dávno. Objevím se vždy, když ztratím jeho signál. Objevuji se proto, aby nevykradli jeho dům. Málo kdo si troufne do tohoto domu a zvlášť, když je on doma. Proto tu jsem. Aby sem nechodili lidi, když není doma.'' vysvětloval mi. ,,Jasně, chápu a teď ten signál.'' trochu jsem to chápal a obdivuji ho, že tohle dokázal. ,,Ztratil jsem jeho signál. Někam zmizel a nemůžu ho lokalizovat.'' zmizel? Vždyť ještě večer spal vedle mě. To někam odjel a neřekl mi kam? Tohle s emu vůbec nepodobá a i kdyby, tak je to pěkně sprosté. *cink* To kdo otravuje v tuhle chvíli?!
Uživatel/ka Miki se přihlásil/a
Leo : Čau kámo!
Miki : Ahoj
Leo : Nechceš jít ven?
Miki : Nechci
Miki : Je tam Blue?
Leo : Jo
Miki : Počkej, zavolám ti...Uživatel/ka Miki se odhlásil/a
Snad o tomhle bude něco vědět Blue. ,,Počkej tu a nikam nechoď.'' poručil jsem tomu hologramu a šel do ložnice. (Hovor budu psát normálně jako SMSKY)
Leo : Co se děje kámo?
Miki : Dej mi Blua a to hned!
Leo : Na... chce tě Miki...
Blue : Co se děje?
Miki : Můžeš mi kurva říct kam jel Lumi?!
Blue : O čem to mluvíš?
Miki : Nedělej ze mě kurva blbce! V domě mam posraný hologram co vypadá jako on!
Blue : Počkej, cože?
Miki : V obýváku stojí jeho hologram, který mi kurva tvrdí, že ztratil jeho signál a proto tu je. Kam sakra jel a proč mi nic neřekl?!
Blue : Uklidni se. Jedu tam.Hovor byl ukončen
_____________________________________
Tak snad se vám tento díl líbil ^^
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)