12.

5.6K 342 11
                                    


Opravdu... Proč život neni hra?! Věk by byl váš LV a za to co děláte by byly zkušenosti. Nějak jsem to dnes přežil, jen mě hrozně bolí hlava. Nevím z čeho... 
Stále ho mám bloklého, ale nějak mi chybí to jeho otravování. Od té doby co si s ním píšu ze mě vyprchala jedna věc... moje toxickost. Jak dorazím domu tak si hned lehnu.

,,Jsem doma postýlko!'' zakřičel jsem po příchodu domu.  Ani jsem se nenajedl a hned padl do postele. Seru na oblečení, prostě hned jdu spát. Ještě jsem si položil mobil na stolek a tašku hodil někam do kouta. Po chvilce jsem usl.

20:15

Probudil jsem se a koukl hned na mobil. 20:15 ?! Jsem spal tak dlouho? Bolest hlavy umí své... Najednou jsem slyšel kroky v kuchyni. ,,J-Je tam n-někdo?'' zeptal jsem se a šel ke dveřím. Kroky se přibližovaly. ,,Pokud hned neodejdete volám policii!'' zakřičel jsem a ta osoba se zastavila přímo před dveřmi. ,,Snad by si Miki nevolal policii kvůli mě.'' řekla ta osoba za dveřmi. ,,Kdo jsi?!'' zeptal jsem se celkem nahlas. ,,L-U-M-I, čumáčku.'' řekl ten týpek za MEJMA dveřma od pokoje a ve mě úplně hrklo. CO TU SAKRA DĚLÁ A JAK SE SEM DOSTAL?! ,,Vypadni. HNED!'' takový šok... ,,Odejdu, jen chci, aby sis mě odblokoval. Nevydržím to bez tebe...'' zněl tak smutně, ale pokud odejde tak si ho odblokuju. ,,Dobře, ale odejdi. Pak si tě odblokuju.''

__________________________________
Ten kdo doufal v nějakou tu erotickou scénu si bude muset hoooodně dlouho počkat :-*

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat