Od toho incidentu ho ignoruju... Tohle prostě přehnal. Vloupat se ke mně a ještě v noci! *cink* zase píše...
Lumi : Notak!
Lumi : Komunikuj
Lumi : Misakiiii!!!
Lumi : Kolikrát se ti mám omlouvat? :-(
Musím uznat, že je roztomilý jak se snaží. ,,Hej Yukine!'' zakřičel jsem na mého kamaráda. ,,No?'' zase spruzený... Asi ho ta jeho nová přítelkyně docela sere. ,,Nechceš jít do kavárny? Zvu tě.'' chvíli přemýšlel a pak mu cinkl mobil. ,,Sorry nemůžu, mi zas píše ať dojdu...'' povzdechl jsem si a rozloučil se s ním. Nemám co dělat a *cink* nudím se. *cink* *cink* Jako rlly?
Lumi : Co děláš? :-)
Lumi : Odpovídej
Lumi : Ignorante ._.
Uživatel/ka Miki si vás dočasně stlumil/a
Miki : Neruš!
Od včerejška je to zpráva za zprávou. ,,Kde mam ty klíče...'' řeknu si pro sebe a vytahuju je z kapsy, když v tom mi vypadne vizitka toho chlápka. Toho... G-Gohi? Giros? Goru!
Že bych mu zavolal jestli nechce jít na kafe? Ale je to divný. O čem si budeme povídat? Radši na to *cink* Však jsem si ho stlumil!455 955 594 (to číslo je vymyšlené tak na něj nevolejte xD díky!) : Dobrý den, omlouvám se za vyrušení. Nechtěl by jste zajít na kafe? Zvu vás.
-Goru Lumex
Kde na mě vzal číslo? Jako... když mě zve tak why not.
606 850 943 (taky vymyšlené xD) : Dobrý den, rád. Kdy a kde?
455 955 594 : Pokud máte teď čas tak v kavárně Found Me.
606 850 943 : Dobrá. Za 15 minut jsem tam.
Snad to stihnu... Ještě se půjdu převléknout.
Zajímavé...
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)