64.

3K 185 10
                                    


Tak se v klidu a míru koukáme na ZASRANEJ HOROR! ,,Ty si to vybral schválně, že?!'' vrčím na Lumiho a přitom se ho držím jako klíště. ,,Heh... dostal si mě.'' blbec. Bude mít celibát koukám. Stále se k němu tisknu a on mi sjede rukou pod triko. ,,Miki?!'' vyjukaně se na mě podívá. ,,Ano?'' snad jsem nic neprovedl. ,,Od kdy máš sakra tak pevné břicho?!'' heh... asi bych mu to měl říci. ,,Víš jak tu byl Shi? Tak já s ním trošku tajně trénoval, abych nebyl takový slaboušek.'' ten jeho pohled. ,,Hm...'' zamručel uraženě. 

Tak místo toho, aby byl semnou tak je s nějakým Shi. Proč mám podezření, že mi zahejbá? Ten týpek se mi vůbec nelíbí. Sice je pravda, že poslední dobou musím dělat víc věcí v mé milované mafii, ale to jen kvůli tomu, že po nás jdou policajti.  Nechápu jak si mohou myslet, že nás dostanou. ,,Miláčku?'' lezou na mě chutě. ,,Copak zlato?'' odpověděl mi a stále se ke mě tiskl. Vstal jsem a opatrně ho položil na gauč. ,,Co si zahrát hru?'' tak krásně voní. ,,J-Jakou hru?'' koukal na mě s rudými tvářemi. Neodpověděl jsem mu a jen mu sjel levou rukou k bradavkám a mnul je mezi prsty. Na oplátku se mi dostalo sem tam i vzdychnutí. Nemám rád, když se krotí. ,,Říkej mi Daddy, Lil boy.'' kolenem jsem mu lehce zatlačil na rozkrok. Chci aby vzdychal a prosil mě o víc. 

Bylo to šíleně vzrušující. Mám pocit, že mi vidí do hlavy, protože mě tahle submisivita šíleně rajcuje. Zatlačil mi lehce kolenem na rozkrok a já vzdychl jak levná děvka. Chce si hrát roleplay? Má to mít! Budu hrozný Lil boy. ,,D-Daddyyy~'' vzdychl jsem. Sám jsem viděl tu jeho bouli v kalhotách a byl jsem rád. Nemusím se koukat na ten odporný horor. Začal mi obsypávat krk cucflekama a občas i kousl. Za tu dobu co jsme spolu spali už ví mé tajná místečka a ví co mám rád. ,,Lil boy? Uděláš něco pro Daddyho?'' odtáhl se od mého krku. ,,Pro Daddyho vše.'' odpověděl jsem mu. ,,Tak se hezky svlékni.'' s-svlékni? Ach... to bude trapas, ale má to mít. Vstal jsem z gauče a začal se před ním pomalu svlékat. Dělal jsem u toho různé provokativní pózy. Měl jsem na sobě jen spodní prádlo a přišel jsem k Lumimu. Pomalu jsem ho začal také svlékat. Nakonec byl nahý a koukal na mě jako na kořist. ,,Daddy?'' zeptal jsem se svůdným hlasem. ,,Ano Lil boy?'' odpověděl mi a políbil mě. Nečekal jsem na nic jiného a strčil ho tak, že si lehl na gauč. Dneska jsem v svoji náladě. ,,Tohle se dělá?!'' zatahal mě slabounce za vlasy.

Absolutně nevím co má v plánu, ale líbí se mi to. Pokaždé, když řekne Daddy tak se mi zatmí v hlavě. Normálně si na mě sedl a popravdě bych ho teď hned ohl o vše možné. Hm.... Jaké to je na zaplé pračce? Musíme někdy vyzkoušet. ,,Jako trest si zajezdíš Lil Boy.'' usmál jsem se. Takového jsem ho zažil jen jednou a byl to nejlepší sex. V téhle jeho náladě udělá absolutně cokoliv. 

Nadzvedl jsem se a bez přípravy se na to chystal. Chytl jsem Lumimu jeho úd a nasměroval ho ke svému otvoru. Pomalu jsem dosedával, protože nechci, aby to tolik bolelo. Nakonec jsem dosedl a z úst se mi vydral první hlasitý sten. Lumi měl zavřené oči a držel mě za boky. Také mu párkrát utekl sten. Chvilku jsem čekal než si zvyknu a pak jsem začal. Pomalu jsem se nadzvedával a dosedával. Byla to nepopsatelná slast. Musel jsem se snažit, jelikož se mi třásli nohy pod návalem té rozkoše. ,,Bože Daddy~'' zasténal jsem. Vzdychali jsme na celou vilu. Každým přírazem jakoby byl hlouběji. ,,Tohle už nevydržím.'' řekl Lumi a začal mi pomáhat s dosedáním. Po chvilce jsme oba vyvrcholili a já se svalil na něho. ,,Bylo to úžasný Daddy.'' šeptl jsem a usl. ,,To bylo Miki...''.

_________________________________
Mám vysvětlení!!! Studuji na další díly! :D
Protože píši něco, na mé poměry neobvyklého, tak musím nastudovat něco o těch tématech :D
Gomen gomen

(náhodný gif z mé galerie ^°^)

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat