71.

2.2K 151 11
                                    


Letěl jsme otevřít dolu a nevěřil jsem kdo tam stojí. ,,Lumi!'' křikl jsem a pomohl mu dovnitř. ,,Taky tě rád vidím.'' zasmál se a přijal mou pomoc. Hned na to se přiřítil Lori. ,,Lumine!'' křikl a běžel mi pomoci s ním. ,,Zdar Lori!'' odpověděl a s naší pomocí šel ke křeslu naproti gauči. Na gauči spal Leo a to dost tvrdě. Nechtěl jsem ho budit, protože by asi po Lumim vyjel a seřval ho jak psa. ,,Lori zavolej Torokimu.'' jen kývl a volal mu. ,,Potom nám to vše řekneš.'' poplácal jsem Lumiho po zdravém rameni.  

Toroki mi to ošetřil a odjel. Je to náš lékař v mafii. Osobní lékař mafie. Heh...
Pověděl jsem klukům vše co se stalo a to se Shim jsem vypustil a řekl, že jsem stopnul nějakou pani. Uviděl jsem jak se Leo pomalu probírá a sedá si. ,,Si v pořádku zlatíčko?'' přiklusal k němu Blue.  Jsem rád, že jsou spolu a přeji jim to. ,,Co se děje lásko?'' odpověděl mu a protíral si oči. Jakmile spatřil mě, tak se okamžitě probral, vstal a šel směr já. ,,Aho-'' nedořekl jsem to a přistála mi na obličeji facka. ,,Ty monstum!'' křičel na mě. ,,Uklidni se prosím lásko.'' držel ho Blue ode mě. Netuším co se tu děje. ,,Co se děje?'' zeptal jsem se po chvilce váhání.  ,,Co se děje?! Ty máš tu drzost!'' křičel furt. Nechápavě jsem koukal na kluky, ale oba uhli pohledem. ,,Leo... On to ještě neví.'' řekl tiše Blue. ,,Co nevím?'' zeptal jsem se už napruženě. ,,Tak já mu to s radostí povím.'' řekl Leo. ,,Miki je v nemocnici!'' c-co-cože? ,,Proč tam je?! V jaké je?! Co se tu stalo?!'' křičel jsem už. ,,On si kvůli tobě podřezal žíly! Myslel si, že si ho opustil a chtěl se zabít! Kvůli tobě!'' ječel na mě Leo a po tvářích mu jely pramínky slz. On se chtěl kvůli mě zabít? O-On si podřezal ž-žíly? Nemohu tomu uvěřit. Okamžitě za nim musím. ,,Kam ho odvezli?!'' zeptla jsem se a vstal. Okamžitě jsem šel pro bundu s peněženkou a klíčema od auta. ,,Měl by být v Nagoya Hospital.'' řekl Blue a už jsem běžel k autu.

_____________________________________
Pomalu, ale jistě se blížíme ke konci :-)

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat