,,Budeme si hrát, ju?'' řekl oplzlým hlasem. ,,Sáhneš na mě a budeš litovat dne kdy ses narodil.'' ukrutně se bojím. ,,Kočička nám vystrkuje drápky. Budeme ji muset naučit správnému chování.'' jen co to dořekl vytáhl menší nůž. Co s tím nožem chce dělat?! ,,N-Ne... n-nezab-bíjej m-mě p-prosím!'' hrozně jsem plakal... nechci umřít!
,,Super že jsi tu! Jedeme!'' konečně dorazil. ,,Co se vlastně stalo?'' stejně by se to dozvěděl. ,,Nechal jsem otevřený deník a bylo tam asi něco... co ho ranilo.'' periferním viděním jsem viděl, že je nasraný. Já jsem na sebe taky nasranej. ,,Tak si vůl?! víš, že je citlivej, ne?! Šak sis o něm zjišťoval informace!'' křičel na mě Blue. ,,Jo jsem kretén...'' tohle si nikdy neodpustím. Blue si jen povzdechl ,,Důležité je ho najít... '' teď jsem si uvědomil, že jsem mu do mobilu dal sledovač. Vytáhl jsem počítač a vyhledal ho. ,,Kurva...'' tohle je zlé. ,,Co se děje?'' zeptal se a já jen silně praštil do dveří od auta. ,,Je u něj.'' jen co jsem to dořekl Blue šlápl na plyn a já zavolal všechny. Tohle tě bude mrzet Goru Lumexi.
Byl nahý a furt měl ten nůž. Klepal jsem se a doufal, že neudělá to co myslím, že udělá. ,,Musíme tě naučit poslouchat... Miki...'' jen co to dořekl mi lehce rozřízl kůži na noze. ,,ÁÁÁÁ!!!'' vykřikl jsem. Šíleně to bolelo a on se jen usmál a vrazil mi facku. Ne jednu, ale rovnou čtyři. ,,N-Nech mě!'' křikl jsem na něj a kousl ho. ,,Ty malá děvko!'' zařval. ,,ÁÁÁ!'' prudce do mě přirazil. Rozplakal jsem se naplno a cukal rukama, jenže pouta byla silně uvázaná a tak mi dřela kůži okolo zápěstí. Na nic nečekal a začal tvrdě přirážet. Ječel jsem a prosil ať toho nechá, jenže on mi zarazil nůž hlouběji do nohy. Prostěradlo se barvilo do ruda a já se doufal, že umřu. Ani ječet jsem nemohl, protože jsem si vykřičel hlasivky. Jen jsem plakal a cítil jak ze mě teče krev. ,,Jsi jen děvka nic jiného! A on mi tě brát NEBUDE!'' p-prosím... zabijte mě! Strčil mi jeden prst do mé rány na noze a já pod všechnou tou bolestí upadl do bezvědomí.
___________________________
Většina z vás mě asi bude nenávidět ^^
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)