,,Tak já vás zde zdravím pane Leo. Děkuji za váš příchod a neotálejme.''
- ,,Jak jste se potkal s Mikim?'',,Dobrý den, děkuji za pozvání. S Mikim jsem se potkal už dávno. Bohužel si to moc nepamatuji, ale vím, že se u toho ztrapnil.''
- ,,Jaký máte pohled na Mikiho? Jednoduše řečeno, co si o něm myslíte?
,,Hm... Řekl bych, že je to velmi zajímavá osoba. Je velmi kamarádský, milí, komunikativní, atraktivní a submisivní. Občas je to debil a egoista, ale stále se stará o ostatní. Vždy, když mi bylo smutno přišel a pomohl. Nejlepší kamarád a ''bráška''. Bráška, protože ho beru jako svého bráchu.''
- ,,Co rád děláte?''
,,Noooo... toho je celkem hodně. Rád jsem s Mikim nebo celkově s kamarády či Bluem.''
- ,,Jaké jste měl dětství?''
,,Moje dětství bylo celkem normální. Nemám sourozence tak mě rodiče rozmazlovali a občas i peskovali za známky. Jednoduše podle slov mamky : ,,Chceme pro tebe to nejlepší! Tak se zvedni a padej makat.''. Mamka byla drsnější no... I tak ji mam rád.''
- ,,Nebojíte se Blua či Lumiho?''
,,Popravdě Blua ne, ale Lumiho ano. Pamatuju si jak mi vyhrožoval uříznutím ptáka. Při pomyšlení na tu danou situaci se mi ježí chlupy na ruce. Brrr... Ten jeho pohled... Šíleně jsem se bál.''
- ,,Takže je pravda, že jste se s Mikim chtěl vyspat?''
,,Nebudu zapírat... Ano, je to pravda. Jak jsem říkal, Miki je velice atraktivní a submisivní. Já jsem něco jako Beta. Umím být dominant, ale i submisiv, a když se napiji, tak mi to je fuk.''
- ,,Jste rád, že je Miki s Lumim?''
,,Nejsem rád, ale pokud je on šťastný, tak to respektuji.''
- ,,Vaše oblíbená barva a proč?''
,,Nemám oblíbenou barvu, protože jsou všechny krásné.''
- ,,Kdy jste se dozvěděl, že je Miki gay?''
,,Promiňte to si už nepamatuji, ale vím, že jsem ho načapal s gay časákem.''
- ,,Povíš nám Mikiho tajemství?''
,,Nepovím. Co bych to byl za kamaráda, kdybych ho řekl?''
- ,,Jaký byl Blue v posteli?''
,,Naprosto úžasný! Nejspíš jsem si zamiloval submisivní pozici.''
- ,,A poslední otázka. Myslíte to s Bluem vážně?''
,,Samozřejmě, že ano! Co je to za hloupou otázku...''
,,Tak já vám děkuji za rozhovor a naschledanou!''
______________________________________________________________,,Dobrý den pane Blue! Děkuji za váš čas s ochotu.''
,,Dobrý den, rádo se stalo a prosím začněme. Dnes mam také jinou práci a prosím tikejte mi.''
- ,,Dobře, děkuji. Od kdy se ti začal Leo líbit?''
,,Od té chvíle, co jsme byly společně s Mikim na Laser Game.
- ,,Opravdu ho miluješ?''
,,Může to znít bláznivě, ale ano. Nikomu ho nedám.''
- ,,Jaké bylo tvé dětství?''
,,Bylo špatné. Musel jsem se od svých 12let starat o matku, protože onemocněla. O otci vám nic nepovím, nechci se o něm bavit. Poté jsem potkal Lumiho a jsem za to rád. Je to můj nejlepší kamarád.''
- ,,Co máš rád?''
,,Lea, jídlo, Lumiho, Mikiho a Macíka! Samozřejmě i kluky z mafie. Jsme jedna velká rodina.''
- ,,Tvá oblábená barva a proč?''
,,Asi modrá, protože je to barva nebe, smutku a modrá je v přírodě optický klam. V barevné paletě Země se modrá nevyskytuje a u rostlin se zvířaty ji najdeme opravdu jen vzácně. To co vlastně vidíme jako modré, se nám ve skutečnosti jen zdá.''
- ,, Páni! Žasnu nad vaší vědomostí. Pokračujme dále. Jsi rád, že je Miki s Lumim?''
,,Děkuji. Ano jsem rád, protože jim to spolu sluší a hlavně ho Lumi potřebuje. S ním je úplně někdo jiný. Důležité je, aby byly oni sami šťastný.''
- ,,Zabil si někoho?''
,,Jsem součástí mafie, tak je snad jasné, že určitě ano. Zabil jsem mnoho lidí, ale Lumi drží rekord.''
- ,,Necítíš se z toho zle?''
,,Cítím, ale berte to takto. Buď oni nebo vy.''
- ,,Proč se pleteš do vztahu Lumiho s Mikim?''
,,Protože je Lumi debil a nezáměrně si to kazí. Vztah neměl opravdu dlouho a on je prostě... Neumí se v tom vztahu chovat. Občas má výbuchy vzteku nebo je až moc šílený.''
,,Tak já ti tedy děkuji za možnost rozhovoru a pozdravuj všechny. Ještě jednou jim za mě prosím poděkuj a přeji ti hezký,šťastný život a krásný zbytek dne.''
,,Děkuji a přeji vám to stejné.''
________________________________________________
Tak to je zamnou a čeká mě ještě poslední ASK, ale jiného stylu. Doufám, že se vám bude líbit a přeji vám krásný zbytek dne a krásný zítřek. Dobrou noc <3
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)