Miki došel dolu se slovy, že ten malej spinká. ,,Co to mělo znamenat?'' prostě jsem se musel zeptat. ,,On toho psa týral a mně ho bylo líto, můžeme si ho nechat, že?'' řekl a vyvalil na mě jeho psí oči. Jemu prostě neodolám... ,,Jo může...'' hned na mě skočil a objímal mě. Dokonce mi dal i pusu na tvář. ,,A co mělo být to zlato a puso?'' oh... on zrudl. To je tak kawaii... ,,Eto... To bylo jako hra... Promiň...'' aha... jenom hra. To trošku zabolelo u srdíčka. ,,Jinak... já už půjdu...'' c-co? Ne! Nikam nechoď! Chytil jsem ho za ruku a přitáhl si ho do objetí. ,,Miki.. já... omlouvám se za to včera. Opil jsem se a... já... Myslel jsem si, že mě už nikdy nechceš vidět a tak jsem šel do baru. Nevzrušovala mě, spíš to byl ten působující alkohol. Prosím... mám tě šíleně rád! Já tě mi-'' mam mu to říct? Nemám mu to říct? ,,Co mě?'' zeptal se a koukal mi do očí. Polil mě studený pot a já si řekl teď nebo nikdy. ,,Miluju tě Miki.'' bože. Jen na mě nevěřícně koukal a já ho pustil. Otočil jsem se k němu zády a povzdechl si. No... teď si to dobře posral Lumi.
,,Miluju tě Miki.'' c-co? C-Co to právě řekl? O-On mě m-miluje? Náhle jakoby se nic před těmi slovy nestalo. Stál jsem tam jako solný sloup. Srdce mi chtělo vyletět z hrudi. J-Já ho asi taky mi-miluju... ,,J-Já tebe asi t-taky...'' pošeptal jsem skoro neslyšitelně, ale on to asi zaslechl a otočil se čelem ke mně. Koukal mi do očí s pohledem 'To myslíš vážně?' stál jsem tam nehybně. Začal se ke mně sklánět a já cítil jeho dech u svého obličeje. Zavřel jsem oči a čekal na ten sladký polibek. Nemusel jsem čekat dlouho a ucítil jsem jeho rty na těch svých.
_______________________________
Nyní chci pogratulovat všem kdo se dočkali a nechcípli :D
Moc vám děkuji za ohromnou podporu a předem říkám, že tahle kniha/povídka říkejte si tomu jak chcete, bude opravdu dlouhá.
Také vám zde chci poděkovat za komentáře, velmi si toho vážím ^^
Arigato minna!A také pardon za pravopis :D
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)