Miláček se snažil vyrazit dveře a povedlo se. Vtrhl jsem tam a hledal ho. Když jsem se zastavil pohledem u dveří do koupelny, ztuhla mi krev v žilách. Ptáte se, jak to tu znám? Přece jsem tu byl na návštěvách a Miki mi to tu vše ukázal. Pod dveřmi byla krev. ,,Miki!'' křikl jsem a rychle běžel otevřít dveře. Byl o ně opřený a proto jsem musel trošku zabrat. ,,Okamžitě volej záchranku!'' křikl jsem na Blua. Hledal jsem něco, čím bych mu zastavil krvácení. Popadl jsem nějaký hadr a tlačil mu to na ruku. ,,Prosím, neodcházej mi! Jsi pro mě jako bratr! Prosím!'' křičel jsem a plakal. Co si to udělal Miki? Ty mě nesmíš opustit! Ne teď, ne mlád a ne tady! Během chvilku tu byla záchranka a převzali si ho.
Držel jsem Lea za ruku a nechal ho se rozloučit s Mikim. Záchranáři nám řekli, že za dvě hodiny můžeme zavolat do nemocnice. Záchranka už odjela a já se bál o Lea. Vypadal opravdu na dně. ,,Tohle se nemělo stát...'' vyšlo z něj. ,,,Lásko, neboj se o něj. Miki je silnej kluk, on to zvládne.'' utěšoval jsem Lea.
Po delší chvilce jsme šli dovnitř a Leo mi usl v obýváku na gauči. Nechal jsem ho spát a šel za Lorim do kanclu. ,,Našel jsi-'' vyvalil jsem oči. ,,To si kde vzal?!'' Lori tu měl čtyři počítače. ,,Jsem to tu měl u Lumiho schované.'' odpověděl mi a něco tam klikal dál. ,,HA!'' křikl po chvilce. ,,Co si našel?!'' přesunul jsem se rychle k němu a koukal do jednoho z počítačů. ,,Do piče!'' jen jsme pozorovali jak se vypl počítač. ,,Aktualizace?!!!!! Jako VÁŽNĚ?!'' vztekle bouchl do stolu. *zvonek od dveří*
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)