57.

3.6K 225 21
                                    


Prvně děkuji za 1k hvězdiček a neuvěřitelných 7,4k views! Jste prostě boží!!!

____________________________________________________________________

Probudil jsem se ráno a chtěl se zvednout, protože mě volal záchod. Bohužel, hned co jsem se postavil jsem spadl na zem. ,,Kurnik šopak!'' zaklel jsem. Spustili se mi slzy, protože to opravdu bolí. ,,L-Lumi...'' vzlykl jsem. Lumi se neprobouzel a jediný kdo přišel byl Macík. Aspoň někdo...  ,,Macíku jdi vzbudit páníčka.'' pohladil jsem ho po hlavě a ukázal na toho spícího dacana v posteli. Jakoby vyslyšel mé touhy a okamžitě ho kousl do nohy. ,,Kurva! Ty zasraný psisko!'' ječel na něj. ,,Nekřič na něj! Já mu dal povel!'' nemám rád, když někdo ječí na pejsky. Navíc on je štěňátko. ,,Co tě to popadlo?! Proč si mu to řekl?!'' ječel furt. Koukám, že je horší jak ženská s periodou. Macík se schoulil v rohu a koukal na nás. Viděl jsem ty lesknoucí se oči, které byly připraveny plakat. ,,Promiň, ale když tě tu volám a nemůžu vstát...'' s touhle větou jsem začal plakat. Co mu zas je? Celou dobu byl tak milý a teď...
,,Promiň Miki... Pojď, pomůžu ti.'' stoupl si ke mně a podal mi ruku. S jeho pomocí jsem vstal a dal mu facku. Už se mi ani na ten záchod nechtělo. Prostě jsem se kulhavým pohybem vydal ke mně do pokoje. Samozřejmě v doprovodu Macíka.

Co to mělo být? On mi dal facku? Uklidni se Lumi... nebuď zbytečně agresivní. Tohle se mi nikdy nestalo, aby mi někdo dal facku a to hned po ránu. 
Unaveně jsem se svalil zas do postele a snažil se usnout. Jenže ono to nešlo! Stále jsem přemýšlel co to mělo znamenat. Po asi dvaceti minutovém válení se v posteli jsem vstal a šel vykonat svou potřebu na záchod. Rovnou jsem si hodil sprchu a oblékl si věci na doma. ,,Miki?'' křikl jsem. Nejspíše je v kuchyni a neslyší mě. 
Pomalu jsem šel do kuchyně, ale jediné co jsem tam našel byl papírek se vzkazem. ,,Jdu s Macíkem ven. Nevím kdy dorazím a odpusť si to řvaní.'' prosím? Jak ven? Jak neví kdy se vrátí? ,,Bože Lumi ty si idiot!'' zmuchlal jsem papír a hodil ho někam do rohu. Nechal doma mojí kreditku, takže... a jo vlastně... on má vlastní peníze. ,,Hned po ránu to musím posrat. Co si o mě bude myslet? Prosím Miki... vrať se.'' říkal jsem si pro sebe. Já jsem takový vůl...

,,Macíku neboj. Dneska budeme hajat u mě, ju?'' říkal jsem Macíkovi a přitom koukal kolem. Byly jsme v parku pro pejsky a já ho pustil z vodítka. Jen ať si zablbne. ,,Miki!'' křikl na mě někdo. Otočil jsem se za hlasem a spatřil Lea. ,,Nazdar Leo! Co tu děláš?'' no nekecejte. Leo se dal dohromady s Bluem? ,,Jen jsem šel s Bluem ven, co tu děláš ty?'' moc jsem jim to přál, takový můj tajný ship. ,,Ale... Lumi měl špatnou náladu tak jsem vypadl.'' při této vzpomínce se mi stáhla hruď. Bolí to. ,,Co udělal?'' zeptal se Blue. ,,Můžu vám to říct u mě? Nechci to tu rozebírat.'' zeptal jsem se a oba dva souhlasili. Zavolal jsem Macíka k sobě, připl ho na vodítko a šli jsme společně k nám.

___________________________________
Takže prvně... Omlouvám se za neaktivitu, ale teď doma přestavujeme pokoje a já nemám zaplej počítač. Teď jsem vytáhla mamky NTB, abych aspoň vydala jednu kapitolu s vysvětlením. Prosím nezlobte se na mě :-) 
Mám vás všechny moc ráda <3

Viděl jsem tě někdy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat