,,A kde vlastně pracujete?'' zeptal jsem se zdvořile. ,,Pracuji ve své firmě. Bohužel více vám říci nemohu. Bulvár umí své.'' řekl a usmál se. Takže Goru je podnikatel... ,,Misaki? Bylo by možné si tykat?'' kývl jsem hlavou, že ano a podal mu ruku. ,,Misaki Kensuke. Těší mě.'' řeknu a potřesu rukou. On se také představí a mluvíme spolu dál. ,,Um... Goru můžu mít otázku?'' zeptám se celkem opatrně a napiju se kafe. Lépe řečeno Latté. ,,Ano Misaki, ptej se.'' řekne v klidu a kouká mi hluboko do očí. Nesnáším to... ,,Jak vám říkají přátelé? Myslím přezdívku či zkratku.'' zeptám se opravdu opatrně. Přijde mi, že ON je Lumi. Dávalo by to smysl. Lumex = Lumi. ,,Přátelé mi říkají Goru. Jinak mě neoslovují. Jak říkají tobě?'' řekne v klidu a napije se svého kafe. Něco mi tu nesedí... ,,Mě říkají Miki nebo Misaki. Někdy Misakieli. Tak mi říkala kamarádka, když se na mě naštvala. Bohužel se už nevídáme.'' odpověděl jsem. Docela mi Aki chybí. *cink* ,,Promiň.'' omluvím se mu a vytáhnu mobil.
Lumi : Vidím tě
Lumi : Sedíš s ním v kavárně?!
Popadne mě panika a koukám kolem sebe jako blázen. *cink*
Lumi : Samá voda zlato <3 :-*
,,Děje se něco? Vypadáš vyděšeně Miki.'' řekne a schová mobil.
Uživatel/ka Lumi se odpojil/a
,,Komu jsi psal?'' řeknu vytočeně. ,,Odpovídal jsem mé sekretářce.'' si dělá prdel? Dal jsem mu facku, sebral svoje věci, zaplatil za sebe, i když mě pozval a odešel. Ze mě si nikdo prdel dělat nebude!!!_________________________
Miki se nasral. Naranej Miki = Pošlu tě do prdele za 10... 9.. 8.. 7.. 2.. 1.. :D
ČTEŠ
Viděl jsem tě někdy?
RomanceDalší nudný den... Praxe, Škola, Praxe, Škola... *cink* Unknown : Ahoj Misaki : Ahoj? Kdo si? ............ Nečtěte pokud nemáte rádi homosexuální lásku! 15+ (stejně to nedodržíte)